Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä taas ihan yllätyin kun tänään soitin neuvolaan valituspuhelun ja heti huomisex aamux sain neuvola lääkärille ajan. Lauantain työpäivä meni niin persiilleen jatkuvien supistusten ja selkäsäryn kanssa, että nyt on pakko päästä tarkistaan tilanne paikkojen osalta ja mielellään vaikka tää viikko saikkua. 8h:n fyysinen duuni jatkuvine nosteluineen ja kyyrimisineen tän mahan kanssa alkaa olla jo täyttä tuskaa.Varsinkin kun kotona odottava pikku mies ei antaisi äipän levätä edes illalla sohvalla vaan tulee siihen mahan päälle hyppimään ja kun ei sitä saa tehdä niin loppu ilta onkin itkupotkuraivareita.... Yllätys oli vaan, että se aika tuli heti huomisex kun aikaisemmassa raskaudessa piti aina mennä päivystykseen moneksi tunniksi istumaan kun neuvolaan ei ollut aikoja. Parempi näin :) 27+1 täällä ja onnex sokrurasitus sentään meni puhtaasti läpi

Mulla veti äsken kauppareissulla selkä ihan lukkoon. Meinas mennä taju kun yhtäkkiä koko toinen puoli selästä veti jumiin ja vihlo. Vedet silmissä sit hoidin reissun loppuun vaikka ois vaan tehny mieli huutaa kivusta ja luovuttaa. Mitäs tälle nyt sit vois tehä? Mitään muuta hyvää asentoa ei oo löytyny kun sikiöasento sängyllä...

Oisin jo lopettanut tän päivän työt migreenin takia, mutta pomoa ei näy missään ja neuvola ei vastaa, työterveydestä tuskin saa aikoja enää. Istun tässä sitten vi**u tekemättä mitään loppupäivän!

Katchy, kävitkö sä Hyvinkäällä neuvolassa? Mä oon kans saanu yllättävän nopeasti aina ajan sinne, viimekskin seuraavalle päivälle :)
Mut ei kivaa että säkin oot tässä "supistelijoiden joukossa", mäkin niin haluisin tehdä vielä töitä mut ei pysty kun työ fyysistä ja supistamaan alkaa jos vähääkään liikaa rasittaa itseään.

Marinaa marinaa.

Teho-osasto kuulemma täynnä ja leikkaus saattaa peruuntua, vielä ei kuitenkaan peruttu, mutta varoitettiin.. Keskiviikkona ollaan taas vähän viisaampia. Tää alkaa olla aika hermoja raastavaa, riipivää ja repivää. :sad001

Kiitti! Mä sain ajan työterveyteen huomiseksi ja otan riskin laittaako se setä takautuvasti saikun. Kävin vielä itkemässä vastaanotossa kirjaimellisesti ja hoitaja lupas vedota siihen aamulla et heidän järjestelmät oli jumissa, heiltä kirjoitettu saikku ym. ja hiukan niinkun lupas, ettei mun tarttis päivystyksessä odotella. Eli otan riskin, että työterveyslääkäri saikun laittaa tästäkin päivästä huomenna ja en mene päivystykseen, ei vaan jaksa ja en halua odottaa siellä 4 tuntia... Jos sit sais kaupan päälle vielä jonkun taudinkin...

Ärsyttävää kun tk:ssa ja työterveyshuollossa pompottivat paikasta toiseen ja yksityistä en tässä tilanteessa aio käyttää kun kyseessä on sairausloman jatkaminen.

Perkele joo, niskat oli aamusta jo jumissa ja sitten kiireisen työpäivän aikana meni alaselkä! Nyt sitte konkkaan kotona pancodin voimin pää sekasin ja siltikin särkee ihan V***STI tonne oik alaselkään. Ei jaksa melkein jalkaa nostaa kävellessä, kenkien poisotto oli oikein show :mad:

Mä en pääse kämpästä pihalle kunnolla. Aamulla kun kävelin kolme kerrosta rappusia alas ja parkkipaikalle huohotin ku keuhkotautinen. Tai no se kai mä olenkin, koska sit aloin yskimään. Ja meinasin lopulta oksentaa. Flunssa ei oo vieläkään helpottanu kokonaan. Nenä ei enää niin vuoda, mutta hengitys rohisee eikä lima meinaa irrota. Vähänkin enempi joutuu liikkumaan, ni yskin keuhkoni pihalle. Ja kun yskin kovasti alkaa alavatsaan sattumaan.

Ärsyttää ja itkettää tää paska olo

Edellisessä raskaudessa olin alkuvaiheessa sairaslomalla rankan pahoinvoinnin takia, jonka hain neljässä pätkässä neljältä eri lääkäriltä. Myös päivystyksessä kävin kaksi kertaa hakemassa sitä v*tun lappua. Avauduin kyllä ajanvarauksessa useamman kerran, eikä mun järkeen vieläkään mene, miksi vaikka se eka lääkäri ei olis voinu jatkaa esim. puhelimitse sitä mun saikkua vaan mun piti paikan päälle raahautua aikaa viemään. Kukaan noista neljästä tohtorista ei edes koskenu muhun, eikä kukaan halunnu varmistaa, että olen oikeesti raskaana, mut näytille piti mennä. Kai olin tarpeeks surkeen näkönen, ku saikku aina lohkes suuremmitta äpinöittä. Ihme touhua.

Oon ihan kypsä miun työhön. Töitä on jäljellä 9 arkipäivää, joten loman voi jo maistaa.
Ei jaksais, mut pakko. Kyllä se helmikuun loppu sieltä tulee.
Kypsä oon silti.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Paljon voimia teille röppö tuohon leikkausasiaan! Kyllähän sen varmasti haluaisi pian altapois jos kerran on siihen jo asennoiduttu. meneekö pitkään sairaalassa leikkauksen ympärillä? ootteko jossain potilashotellissa, vai nuokutko ehkä osastolla pikkuisen vieressä?

Mistä tää jalkojen puutuminenkin nyt mahtaa johtua!? Eiks täällä jollain ollu samanlaista vaivaa?

Lälly mulla ainakin puutuu vasen jalka välillä mutta se johtuu siis tosta mun selkävaivasta. Kai toi jalkojen puutuminen on usein just sitä että on joku hermo alaselässä puristuksissa...

Mulla puutuu kävellessä ja seistessä. Varmaankin tosiaan joku hermo vaan painaa. Helpottaako sullakin istuessa?

Jomsuli mulla ainakin helpottaa lähinnä selinmakuulla tai muussa asennossa jossa selkä on rento ja suora. Nimenomaan siis seistessä/kävellessä puutuu. Välillä en saa ite housuja jalkaan kun toinen jalka puutuu eikä kanna kunnolla.

Joo on jännä aika. Meillä ois huomenna 16:00 vauvan hoito ja imetys vuorossa.

Takaisin