Mammavaatteet

Heid

Jostain jotain jo tietävä
Aattelin tälläsen pistää pystyyn. Ite joutunut jo melkeen ekoilta viikoilta asti ostamaan isompia vaatteita. Nyt lähinnä mammahousut tuntuu menevän päälle. Kyselen vaan, että mistä muut on mammavaatteita löytäneet? Täällä vantaan suunnalla ei tunnu olevan kuin H&M missä näitä on, ja sielläkin valikoima älyttömän pieni. Itse sen verran pihi, että en haluaisi maksaa 40-60€ housuista joita ei kuitenkaan montaa kuukautta tule käytettyä.. Onko muilla kokemuksia mistä löytyis halpoja ja hyviä mammavaatteita? Lähinnä housuja, paidat menee melkeenpä kaikki kuiten päälle.

Viikonloppuna tein tosin superlöydön, h&m:ltä kun löyty yhet mammafarkut jotka maksoi 10€ ja oli sattumalta vielä sopivat. 
 
Mä oon ostellu aika paljon mammavaatteita. Lähinnä h&m myymälästä ja sit myös netistä h&m verkkokaupasta.

http://www.hm.com/fi/subdepartment/LADIES?Nr=4294961877#Nr=4294958349

Siellä oli hyvä ale ja sain kohtuu hintaan parit housut ja paidat.
Huutonetissä myydään myös paljon siistiä äippävaatetta, josta muutama kiva löytö tarttunu messiin.

Elloksen nettimyymälässä on myös mammavaatteita.

http://www.ellos.fi/cv/30-Alaosat/_/N-1z141xeZgykZfu3Z1z13m0z

Noista mä oon hankkinu ja sit ku iha googlettaa niin löytyy vaik kui paljon nettimyymälöitä.. Niissä vaa ei oikee koot tunnu pitävän paikkansa. Jostain tilasin pari kolme paitaa, mut ne oli ihan hirmusen pieniä ja laitoin takas. Ulkolaisia ja siks ei koot vastannu täkäläisiä mittoja kuulu jälkikäteen selitys..
 
Ite kans HenkkaMaukalta ostanut mammavaatteita ja sitten Huutiksessa on valtavat tarjonnat. Tosin mun ei tartte mitään "työvaatteita" hommata, ko kotona olen.
 
Joo mie oon kans noita nettikauppoja kahtellu, mut en viitti tilata kokeilematta kun nyt on jo vaatekoko noussu 2-3 koolla.. Menee sit niin hankalaksi lähetellä ees takasin niitä vaatteita..

Mun täytyy tosissaan suht siistejä vaatteita kahtella kun oon töissä kaupassa ja meillä ei oo "työvaatteita" niin ei ihan tarhapöllönäkään viitsi olla :D
 
Mä oon h&m:ltä ostanut yhdet farkut ja sit doriksesta kahdet ja niillä mennään loppuun asti. Äippä paitoja en oo ostanut yhtään, kun mulla on pitkiä toppeja niin ne menee hyvin normi paitojen kanssa. Ja tuo maha ei oo vielä niin iso, etteikö normi paidat menis päälle. Tuolta doriksesta sain kahdet kivat pillifarkut, makso yhteensä alle 50e..ei siis paha.

-Marde ja ukkeli 26+0
 
Minä en oo ostanut kuin muutaman äitiyspaidan uutena (tilasin Otto:sta) ja mammavaatteet oon ostanu käytettyinä SPR:n kirppikseltä ja lainannut kavereilta. Mä en viihti tuhlata turhaan rahaa muutamien kuukausien kamppeisiin.
 
Mullon kans parit housut, paitojen kans pärjää aikas hyvin. Ulkoiluvaatteiden kanssa voi tulla hiukka ongelmaa, mutta katotaan kuinka suureksi tässä paisutaan.

Teen töitä tällähetkellä kotona pääasiassa, jotenka täällä voi olla aikas rennosti, mutta jos ois päivittäin jossain toimistohommissa tms. sitten varmaan enemmän täytyis satsata.

Systeriltä sain lainaan sellasen väljemmän villakangastakin ja untuvatakit on toistaiseksi mahtuneet.

Mutta välillä on tietty kiva hieman laittautua että tuntee ittensä hiukka viehättävämmäksi jos käydään jossain ihmisten ilmoilla etc.

Mutta tykkään kyllä mun masusta ja se on vielä sellasen sopivan kokoinen.
 
Olen ostanut kaksi raskausvaatetta: mammaleggingsit ja paidan H&M:ltä. Lisäksi yksi ihana ystävä lahjoitti mulle kaksi raskauspaitaa. Raskaushousuja yritin ostaa, mutta ne olivat kaikki oudon mallisia, joten muokkasin yhdet vanhat housuni raskaushousuiksi. Päätin, että olen ansainnut uudet housut sitten raskauden jälkeen niiden tilalle. :)

Mulla on ennestään tunikoita ja mekkoja, jotka ainakin toistaiseksi sopivat päälle.

Eniten huolestuttaa takkien mahtuminen. Toistaiseksi vain yksi talvitakki on jäänyt pieneksi, mutta muut alkavat uhkaavasti kiristyä vatsan seudulta. Saa nähdä, joudunko vielä talvitakkiostoksille vai miten käy.
 
Keskiviikkona kävin omien vanhempieni kanssa H&M:llä, kun he välttämättä halusivat ostaa minulle nyt ne ensimmäiset ja ihan oikeat mammapöksyt. :') Tyylikkäät farkut löysinkin, ja arki tuntuu niin paljon helpommalta, kun mistään ei enää kiristä tai purista!

Talvitakki oli kanssa pakko ostaa, entinen ei mahtunut enää kiinni ja oli niin armottoman ohut. Ei näillä hirmupakkasilla pärjää ilman kunnon takkia. :/
 
Joo kyllä sen huomaa miten paljon mukavampi itelläkin on olla kun vaatteet menee päälle. Nyt alkaa kyllä jo tuntua siltä, että pitäs kohta ostaa melkein isompia mammahousujakin vielä. Mutta siihen voi tietty vaikuttaa aika paljolti nää kelitkin :D Joutuu laittamaan kuitenkin aika paljon enemmän vaatetta päälle. Ois niin helppoa kun vois kulkea pelkissä mekoissa niin ei kiritäis :) Mulla onneks kaks talvitakkia ja molemmat ainaski vielä mennee ihan hyvin päälle. Ne vaan on niin kalliita et täytyy miettiä mitä keksii jos ei enää meekkään..
 
Mulla ei tosiaan hetkeen oo enää mennyt ykskään vanha talvitakki päälle ja ostinkin SPR:n kirppikseltä kympillä siistin ison takin, jota sitten oon vähän muokkaillut. Eihän se mikään kovin hieno ole, mutta lämmin ja sinne pitäisi mahtua koko talven ajan. Mammahousut mulla on ollut käytössä jo joulukuun puolesta välistä lähtien. Nyt hommasin kahdet raskauspikkuhousut ja voi vitsit kun ne on mukavat jalassa, ei purista mistään :D
 
Takaisin
Top