Mammatreffailua..?

nannanen

Oman äänensä löytänyt
Heips, oon kamalan huono täällä käymään mutta 17.7. ois laskettu aika ja ajan vie taapero 1 v 4 kk aika tehokkaasti täällä kotosalla. Mietiskelin onko täällä ollut puhetta treffeistä, eka mahojen kanssa ja sitten aikanaan vauvoinemme? Itse asun Tampereen seudulla ja olisin innolla mukana tälläisiä treffailuja järkkäämässä :) onko muita innokkaita?

Minä olisin innokas, mutta koska asun Rovaniemellä niin välimatka on ehkä turhan pitkä ;)

Idea on kyllä loistava kun ainakaan minulla ei ole juuri nyt ketään ystävää tai tuttua joka odottaisi ja kokemuksia olisi kiva vaihtaa emoticon

Kyllä täälläkin on innokas mammatreffaaja emoticon  matkaa seinäjoelta tampereelle on vajaat 200km. emoticon

juu ei tunnu noi kaverit ymmärtävän meikäläisten tilannetta kun ei heillä itellään oo lapsia... :( sitä saa olla aika yksinään... ja minähän en viihdy joskokoajan pitäis istua kotona  emoticon

No niin, ehkä välimatka tosiaan voi olla este :D Harmi! Mikäli jonkinlainen porukka saatais kokoon niin oispa kivaa, ehkä vois sitten vaihtaa tietoja vaikka facebookissakin ja sopia sielläkin treffejä. Siellä kun tulee ainakin mun käytyä ihan päivittäin! :)

Pitäisikö meidän perustaa facebookiin yhteinen yhteisö? Siellä ei tällä hetkellä ole heinämammoille 2011 sellaista? 

Joo, ois hyvä idea! Saakohan sitä mitenkään ns. suljetuksi yhteisöksi ettei kuka vaan voi lukea tai liittyä? mä voin yrittää perustaa, mun tarvii sitten vaan vissiin kutsua jokainen siihen erikseen..? oon aikas tumpula näiden nettihommien kanssa :D

Kävin vähän tutustuun fb:ssä, laittakaa vaikka yksityisviestillä nimenne mullepäin niin perustan sinne ryhmän ja kutsun sitten jokaisen siihen. Ryhmän saa niin täysin "salatuksi" eli ulkopuoliset eivät pääse juttuja lukemaan tai kommentoimaan vaan ainoastaan ryhmän jäsenet näkee tekstit ja mahdolliset kuvat :)

Saa sen yksityiseksi että perustajan täytyy hyväksyä sitten meidän yhteisöön :) 

Mekin ollaan treffeillä mukana !

Ja eihän niiden treffien ole pakko olla Treella; siis jos  se on joillekin este...
Yhteisön saa suljetuksi[:

Juups, vaikka eri paikkakunnilla kerran kuussa tai miten ikinä sovitaankaan. Laitelkaahan niitä nimiä siis mammat ;)

ootko ryhmää jo perustanut? ja jos olet niiin millä nimellä ? 
Laitoin sulle yksityistä! [:

Hei miten toi yksityisviesti lähetetään? Täällä yks megatumpelo... :D Onks se vaan tosta lähetä viesti-kohdasta? Ja Jenni90 oot kunnossa!? Vauva vielä masussa? Ollaan täällä sua kaipailtu... :)

Minä perustin ryhmän facebookkin nannalla oli pieniä teknisiä ongelmia :) Ryhmä löytyy nimellä heinäkuiset 2011 tervetuloa mukaan :)

Mukaan pääsette ryhmään facebookiin kun menette heinäkuiset 2011 ja sitten sieltä kohta"pyydä lupa liittyä ryhmään". Hyväksyn sitten porukkaa mukaan sinne :) 

Takaisin