Mammadeitit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja poutis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

poutis

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tuli jo eilen mieleeni, että olisiko joskus mahdollista tavata massukkain, nokittain tai sitten tuoreina äiteinä joskus jossakin?

Tätä samaista paikkaa voi myös pitää muuten pienempien deittien suunnitteluun, onhan täällä moni samalta seudulta.

Itse ainakin kokisin mukavaksi miitata tätä mammaporukkaa joskus jossakin.. :)

Ahh kuulostaa ihanalta! :D
Mä olen jo aivan pulassa, kun ainoa ihminen jota päivän aikana tuntuu näkevän on tuo oma mies. :S

Mistäs päin sä olet, että minnepäin näitä "mammadeittejä" ruvetaan järkkäilemään?
Itse oon Espoosta, mut hyvät pääsy-yhteydet myös Helsinkiin!

Itse asustelen Etelä-Pohjanmaalla. Olen tosin kiinni 3-vuorotyössä, että järkkäily on melkosen haastavaa :D, mutta mutta kiva, jos jotkut deitit ennen H-hetkeä saataisiin.. Kunnon valashyljemuumien miitti! :D

Heh hee, ei taida paljoo mammoja löytyä Etelä-Savosta...
Paitsi heiluri, uskallatko kertoo miltä paikkakunnalta olet?
Jos et, niin kerro edes, ootko lähimpänä Mikkeliä, Savonlinnaa, vai Pieksämäkeä?
Muuten saatte kyllä ihan rauhassa miitteillä siellä Tsadis, mie en sinne tuppaa itteeni emoticon

Onko totta, että Tampereen seudulta ei ole ketään muita? Tuleekohan meille TAYSin ainoa jouluvauva? :D

Olisi ihana nähdä jossain "keskipaikkeilla" kaikkea.
Itse olen tykännyt mökkimiiteistä. Olen muutamassa runosivuston taholta ollut ja aina olen tykännyt. Eli ollaan vuokrattu porukalla mökki viikonlopuksi. Ruoka ollaan ostettu ja tehty porukalla.
En tiedä, onnistuisiko tällainen meidän mammoilta..?! :D

Takaisin