Mamma jumppaa

Sallahaa, mullakin on nyt pari tuntia kipistänyt mahaa mutta mahakrampit on ollut mulle arkea ennen raskauttakin. Kai mä nyt luotan siihen että on ihan normaalia kramppausta?

Liikunta menee mulla kausittain. Välillä jaksan käydä 3krt viikossa ryhmäliikunnoissa välillä vaan kerran kuussa :sad001
 
Sallahaa; voi olla ihan kohdunkasvuu tms harmitonta. Myös vti:n oireilta kuullostaa.. Pinkeenä on maha aina itse kenelläkin. Uskosin et ei hätää :)
 
Itsellä jäänyt liikunta lähinnä pyöräilyn varaan, mutta ajattelin lähteä takaisin kuntosalille ja käydä kävelyillä. Ja venyttely! Siihen täytyy panostaa. Mielellään olisi raskauden ja synnytyksen aikana edes jonkinlaisessa kunnossa, niin pääsisi varmasti monin tavoin helpommalla.
 
Esikoisen loppurask. tilasin tunnukset baby fit:iin ja tein siellä jumppaa ym. ! Suosittelen sitä lämpimästi!
 
Kotona siis jumppailin :) Todella näppärä. Siellä on kaikenlaisia rentoutumisjuttuja ja ihan raskaana oleville sopivaa hikijumppaa. Mulla ainaki hiki virtas :D Myös kaikenlaisia opastusvideoita. Tsekatkaas!
EN MAINOSTA. VIHJASIN VAIN :)
 
Takaisin
Top