Mamma-ajan liikunta

Eilen sain vastata ainakin viiden joogaryhmäläisen kysymykseen: "koska sulla on laksettu aika?", sama juttu viime tunnilla. Ehkä pitäis kiinnittää joku lappu otsaan?!:wink:rolleyes:

Juoksulenkillä en ole jaksanut käydä enää hetkeen (jos ei pojan pyörän perässä juoksemista lasketa). Joogaa olen jatkanut entiseen tapaan, vaikka jooga missä käyn, on enimmäkseen hyvin fyysistä. Teen vain soveltaen. Esim. päälläseisontaa en enää ole tehnyt tämän ylimääräisen 16 kg:n painon kanssa.

Kävelyä, arkiliikuntaa ja joogaa.
 
Mulla liikunnaksi riittää ovelta autolle kävely ja kauppakassien kantaminen.... Niidenkin suorittaminen aiheuttaa jo supisteluita ja alapää huutaa armoa !!! :D Muutaman kerran oon erehtynyt ottamaan pari juoksuaskelta ja se on nopeesti kostautunut kipuina. Joten täällä liikunta jätetty suosiolla hamaan tulevaan :wink
 
Mie käyn vielä zumbassa ja salilla. Ja pystyn myös lenkkeilemään hyvin tuota n. 5km tuntivauhtia.

Multa kanssa kaikki vielä kyselee, milloin on LA ja miten jaksan käydä tunneilla... Jos vielä pari viikkoa ainalin jaksais, niin kuluia aikakin nopeemmin näin äippiksellä ja ehkä kestäis turvotukset hallinnassa paremmin. :)

Rv 35+1
 
Mua ottaa päähän liikkumisesta yltyvät seuraavan yön vaivat. Jomottaa/sattuu/painaa ja valvottaa eli ahdistaa. Huomaa sen sitten liikkumisen rajoittamisena :sad001 Tarkoitus ei ole "laakereille" täysin heittääntyä mut taukoa tulee pidettyä liikunnassa helposti. Liikunta itsellä on kävely koirien kanssa. Välillä pitkä lenkki ja välillä lyhyempi.

Rv 35+4
 
Takaisin
Top