Täällä esikoista odotellaan jo viikoilla 32+6, ja voin sanoa että aika menee hurjan nopeaa!
Minulla raskaus näkyi jo aikaisin, esim 17 viikolla oli jo selvä pieni pömppis ja ensimmäisiä liikkeitä tunsin jo 14-15 viikoilla.. sen verran vilkas kaveri tuolla masussa. :)
Mutta olenkin kooltanu melko pieni. Sekä pituudelta, että painolta, joten sen vuoksi raskauskin näkyy minulla selkeämmin.
Kehotan varautumaan vaatteiden suhteen, kaikkihan tietää sen että paikat levenevät raskauden myötä, mutta itsellä ainakin on tullut ihmeteltyä että näin paljon!! (on kyllä ruokakin maistunut koko suvun edestä.) Ja kun ei ole vara uusia koko vaatekaappia, ei edes lähelle puoliakaan niin kuljeppa sitten niissä samoissa lökäreissä ja liian pienessä paidassa ja hupsista takkikaan ei mene kiinni. Tosin mitäs se näin loppu ajasta haittaa, kotosalla tässä enimmäkseen ollaan kun neuvola tädit kehottavat joka kerta lepäilemään ja ottaan lunkisti ettei napero tule ennen aikojaan kun on nuita supistuksiakin ollut aika paljon.. Eli lepoa naiset! Laittakaa ukko siivoamaan ja touhuamaan, minä kun en ole sen antanut melkein edes auttaa kun olen niin tomera täti.. tai tyttöhän minä vielä olen, edes kahtakymmentä ehtinyt täyttää :D Ihanaa odotus aikaa kaikille! <3