malttamaton

youngwoman

Satasella mukana keskusteluissa
En ole tainnut hetkeen odottaa mitään näin paljon. Kun soveimme mieheni kanssa että alamme yrittää lasta olen ollut niin innoissani että aika minkä joutuu odottamaan ennen testin tekemistä tuntuu ikuisuudelta. Vielä perjantaihin asti pitäisi odottaa ja tuntuu että viimeiset viikot ovat madelleet ohi. Ehkä ei silti kannattaisi olla näin toiveikas, ettei tule niin suuri pettymys jos en olekaan raskaana. Haluan sitä niin paljon että negatiivinen testi varmaan särkisi sydämeni. Mutta sitten vaan uutta yritystä [:)]

milloin teillä alkoi tuntua ensimmäisiä tuntemuksia tai oireita raskaudesta?

itselläni on ollut vähän selittämättömän outo olo muutamia kertoja lähipäivinä, kuukautismaisia kipuja ja tänään aamulla oloni oli hieman kuvottava jos niin voi sanoa. Testi pitäisi tehdä perjantaina joten voivatko nämä olla raskauteen viittaavia oireita? vai oman toiveikkaan mielikuvitukseni tuotetta [:)]
 
Mulla kans vähän samanlaista oireilua,täti pitäis tänään alkaa mutta todella oksettavaa oloa pukkaa kokoajan ja on nipistelyä rinnoissa,vihlaisuja mahassa,vessassa ramppaamista tunnin välein,rinnoissa nännien ympärillä tummassa alueessa on sellaisia rasvanäpyn näköisiä näppylöitä mitkä ei kutise ja aikasemmin niitä ei ole siinä ollut.Rinnat tuntuu että ne on turvonneet,väsymystä,ja lauantaina oli menkkamaisia kipuiluja alavatsassa jonkin aikaa ja meni sitten ohi,olin ihan sata varma että täti tulee muttei tullutkaan ym.Ja itse testailen seuraavan kerran joskus loppu viikosta ehkä kun katsotaan alkaako täti.[:)]
______________________________________________________________



 
mulla alkoi tässä raskaudessa pahoinvointi jo ennen plussaa! luulin et se johtui vain siitä et olin syönyt vähän huonosti mutta ei se niin ollutkaan!

tsemppiä teille molemmille!!!!++++++++++++++
 
Täällä on edellisen kierron mukaan menkat muutaman päivän myöhässä. Ei se kyllä mitään vielä lupaile, mut huomenna meinasin testailla.. Alavatsa ilmoittaa itsestään vähän väliä.. Tänään ihan vihlonu[&:] Tässä yks päivä menkkamaisia kipuja, mut eipä alkanu. Varmaan alkaa huomenna, kun kerkeen tuhlaamaan yhen testin [>:] No, vähän huonoa oloa ollut parina päivänä, tänään enemmän, mut varmaan oman pään tuotosta.. Mut, ilmottelen lisää kun tiedän [:)]
 
Takaisin
Top