Maitohappobakteerit

Keskustelun 'Mitä mielessä? Aihe on vapaa' aloitti Bella Swan, 8 maalis 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Käytättekö itse maitohappobakteereita? Entä annoitteko vauvalle?

Itse käytän kun muistan, aloitin käytön esikoisen raskausaikana. Merkkiä vaihtelen. Vauvat aloittivat molemmat d-vitamiinitipat, joissa oli maitohappobakteeri mukana. Nyt enää satunnaisesti syövät.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  2. Lya M. Tuttu foorumilla

Meillä isompi syö vitamiineja, joissa on myös maitohappobakteeria. Pienemmällä samat vitamiinit ja maitohappobakteerit ovat vielä tippoina. Itse käytän jugurtteja, joissa noita on.

En sitten tiedä onko noilla vaikutusta, mutta meidän lapsemme eivät sairasta juuri koskaan. Esikoinen on sairastanut ehkä joka toinen vuosi kerran ( korona-aikana ei kertaakaan), juniori on ollut vielä täysin terve.
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Pingviiniemo Addikti Heinäkuiset 2021

Meilläkin pojalla käytössä d-tipat joissa maitohappobakteeri mukana.
  4. Vargynja Moderaattori Staff Member Helmikuiset 2021

Vauva saa maitohappobakteereita vitamiinin kanssa samassa. Samoin sai esikoinen niin kauan kun annettiin vitamiini tippoina. Muut ei meillä käytä sitä.
  5. Isabelle Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Vauvalla on tippana maitohappobakteeri. Itse syön vähän kuuriluontoisesti. Juuri nyt ei ole, kun purkki loppui pari viikkoa sitten. Varmaan lähiaikoina alan taas syödä, kunhan saan uuden purkin ostettua.
  6. Lady Alice Addikti Kesä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Syön itse, kun muistan. Vauva saa tippoina. :)
  7. lambi Addikti Toukokuunmammat 2014

Otan maitohappobakteerit luonnonjugurtista ja viilistä ajoittain koko perheelle, en perusta pilleriversioista.
    Ei juuri sairasteta täälläkään, mikä lienee aina monen asian summa.

Jaa tämä sivu