Maitoa rinnoista raskaana

Onko sinulta tullut raskaana maitoa rinnoista?

  • Kyllä

    Äänet: 6 85.7%
  • Ei

    Äänet: 1 14.3%

  • Kaikki äänestäjät
    7

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Imetyksen lopettamisesta ei montaa kuukautta ole, mutta maitoa tulee. Tulisi varmaan muutenkin, niin esikoisestakin tuli ternimaitoa loppuraskaudessa. Tuleeko/tuliko teiltä raskaana maitoa?
 
Mulla esikoista odottaessa alkoi tulla maitoa jo tosi varhaisessa vaiheessa. En tarkkaan muista, mutta jossain vaiheessa keväällä se alkoi, lapsi syntyi syyskuussa. Ei tullut suuria määriä, paidassa oli aamuisin märät läntit.
 
Kaksosia odottaessa tuli tippoja maitoa, kolmannen kohdalla pumppasin pakkaseen enemmiset maidot jo raskausaikana siltä varalta, jos heti synnytyksen jälkeen tarvitaankin maitoa, enkä jostain syystä pysty itse imettämään tai pumppaa maan sitä. Pakastin kertakäyttöisiin ruiskuihin muutamien millilitrojen annoksia. :)

Minulla on imetyksen päättymisen jälkeen tullut lypsäessä maitoa vielä hyvinkin pitkään. Kaksosten jälkeen tuli koko ajan seuraavaan synnytykseen asti, vähän yli 2v, vaikka imetyksen lopetin jo vuotta aiemmin, ja nyt kolmannen jälkeen tulee myös, vaikka imetyksen lopetin kokonaan noin 4kk sitten.
 
Esikoista odottaessa tuli maitoa jo odotusaikana niin, että yöllä oli sänky märkä. Olisikohan tullut paria kuukautta ennen laskettua aikaa, en muista ihan tarkkaan. Tässä raskaudessa on ihan hieman tullut, muutamia tippoja, eli varmaan lähempänä laskettua tulee taas jonkin verran.
 
Takaisin
Top