Maistuuko uni

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mirde
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
täällä kans vetää suonta ihan hirveesti.. pakko oli kammeta ylös sängystä ja venytellä (in the middle of the night) nyt sitten iltapäivällä apteekin kautte kotiin lisämagnesiumia hakemaan...

IHANAA TÄNÄÄN ON PERJANTAI!!!!! JEEEEEE..... Viikonloppuna saa nukkua kunnolla...
 
Nena tukossa, ja naan unia, etten saa henkea [:@] Todellisuudessa vaan yritan hengittaa nenan kautta ilman tulosta.. Jos tajuan pitaa suuta auki, niin nukun aika hyvin, vaikka kaantyminen on jotenkin hankalaa ja aamulla tuntuu, ettei mikaan asento ole hyva mahalle. Pitanee taasen vetaa paikkarit ennenkuin mies ja esikoinen kotiutuu..
 
En tiedä kirjottaisko jurputus osioon vai tänne, mut kuitenkin. Se eilinen tyttöuutinen sai mut vissiin ihan sekaisin. Nyt olenkin sit valvonu kolmesta lähtien. Miettien kaikkia toooosi tärkeitä asioita kuten; ikkunoiden, jääkaapin, keittiön kaappien ja vaatekaappien pesua. Lattiatki pitäs pestä sit kuhan on saanu matot pestyä eka. Vien tänää osan pesulaan ja osan pesen ite. Pinnasängyn ja parin ison huonekalun maalauksen suunnitteluunkin käytin aikaa siinä tunnista puoleentoista. Kylppärikin kaipais saada kunnon kesätuunauksen ja sitäkin mietin et mitä lakanoita olis jo aika heittää pois ja olisko tarvetta ostaa joitain uusia? Mökiltä pitäis käydä hakemas väh verhoja ja päiväpeittoja pesuun kotiin ja sit sinne pitäs kans mennä siivoomaan. Ja ist tiettyhän mun piti funtsata uuden talon kylppärin kaakeleita, josko olisin keksiny minkälaiset laittaisin? Ja vähä puutarhasuunnittelua mahtui kans joukkoon. Ja sit tietty et miltähän meidänv auva näyttää sit livenä? Tuleeko sille tumma tukka ja ruskeat silmät niinku isällään vai tuleeko siitä samanlainen perusharmaa niinku äitinsäkkin?

Miks hitossa sitä pitää kesken yötä alkaa miettimään tollasia asioita? Ku niille ei jokatapaukses voi tehä ...ittuakaan!![:@][:@][:@][:@]
Siinä sit makoilin puoli seittemään asti ku oikeen rupes väsyttään niin päästin nousta ylös oikeen itteni kiusaksi[:'(], syömään aamupalaa käymään morjenstamaan teitä ja alottaa toi ihana rumpa ikkunoiden pesulla[8|]. Jos sitä vaikka ens yönä nukkuis ku olis tänää jotain tehny. Vaikka pesin mä niitä ikkunoita eilenkin, eikä se auttanu yhtään[:o].
 
Eemi: heräsin itekki tuossa puoli neljän aikaan, ei vaan enää saanu unta. Kävin syömässä marjasoppaa ja kävin wc:ssä. Valvoin melkein puoli viiteen asti, ukko alko vielä kuorsaamaan ettei varmasti saa nukuttua. Pitäs tunkea joku pallo sille suuhun ettei kuorsais :D eikä auta yhtään mitään vaikka vaihtaisiki asentoa. Kuorsaa joka asennossa. Oli miten päin tahansa.

Noh, jos vaikka nukkuis päivällä päiväunet tai jotaki. Ei mua edes kovin paljoa väsytä nyt. Yöllä olin pirteä kuin peipponen :D
 
Toissapäivänä oisin nukkunut vaikka kuinka moneen mutta esim.tänään aamuyöstä heräsin
3.39 kauheeseen pissahätään, enkä heti päässyt edes sängystä ylös kun maha oli niin pinkeenä
ja vauveli liikuskeli siihen malliin likistellen rakkoa että huh![:D]
No sitten siinä varmaan viiten valvoskelin miettien kaikenlaista ja kun kello 7.15 herätteli olin ihan pihalla.[:-]

Eli kyllä välillä saa unta monen yön edestä ja välillä tosiaan ei.Kumma juttu.[:-][;)]
Onneksi ensiviikolla pienimmällä on kesäloma alkanut,ei tarvitse nousta aamupalattamaan
jos ei heti huvita [:D]
 
Tuntuu olevan yleistä tämä aamuyö valvoskelu. Mä olen nyt pessy kaikki ikkunat loppuun. ja ny ajattelin pienille päikäreille ryhtyä. Pojallakaan ei ollut kuumetta, vihdoin!! Joten päästin sen ulos ku hyppiny seinille jo muutaman päivän.

Sit vähä suihkua, kauppaa, ruokaa ja illemmalla veljen tytön synttäreille.

Grenie meillä kans kuorsataan. Mut onneksi vain selällään. Ja mä en herää siihen mut jos olen jo hereillä ja kuorsaus alkaa nii sit ei onnistu. Nyt on vaan sellanen olo tullu et se on niin väärin herättää toista kääntämään kylkeä ku sen on aamulla noustava ja lähettävä töihin. Mä voin jäädä makaamaan sänkyyn lähes nii pitkäks aikaa ku haluan. En siis millään raaskisi sitä herättää.

Mulla oli muuten silloin kolmen aikaan ihan samanlainen tunne Ginessa!! Ja ihan tokkurassa hoipertelin vessaan vaikka kui kiristi ja venytteli ku oli nii kova hätä. Pää ihan sekasin mut nopeestippa siitä sit heräs ku takas sänkyyn mennes ei tietoakaan unesta.

Ed yönä nukuin kans melkein 12 tuntia. Et tasan ei käy onnen lahjat.
 
Mä nukun nykyään ihan älyttömän sikeästi [8|] Herään vain 1-2 kertaa pissalle.. Aamulla en herää kunnolla keloon,vaan se on saattanu soida yli puol tuntia!! [:o]
Ja oon aika väsynyt koko aamupäivän.. ja illallakin sais jo ajoissa taas unta..
Onkohan tää vaan työmotivaationpuutetta? [;)]
Vai tankkaako se kroppa nyt.. eikös loppukolmanneksella pitäis alkaa se virkeysaika kun yölläkää ei saa unta..? [8|]
 
Mä nukun joka toinen yö hyvin ja joka toinen yö en saa unta. Tosin viime yönä se tais johtua siitä ku mietin kestovaippoja, imetysliivejä ja isyyspakkausta. Tekis sellanen vielä mieli koota miehelle mutta en tie mistä näin hätäseen viellä kehittelen siihen rahat.[8|] Olis niin paljon muutaki hankittavaa vielä. Eikä nä työttömän rahat oo kovin järin suuret.
 
Mäkään en käy pissalla öisin: toinen friikki? [:D]

Mä oon nyt muutaman yön nukkunut imetystyynyn kanssa: pikkutyyppi ei yhtään tykkää, kun meinaan aleta nukkumaan puoliksi vatsallani. Nyt on ollut sopiva nukkuma-aloitus meille molemille.. [:)] Mä tiedän heiluvani yöllä kyljeltä toiselle ja mooonta kertaa, mutta en usko, että me saadaan noita nappuloita lyttyyn; eihän?
 
Paukken kanssa mennään samoilla linjoilla ainakin tää viikko. Joka toinen yö menee oikein hyvin ja jokatoinen yö valvottaa illlasta ja herää paljon ennen kuin kukollakaan silmä liikahtaa[:-]. Ja vessassa joka yö vähintään 2 kertaa. Mut joka toinen yö sekään ei haittaa.
 
vessassa pitää tääläkin käydä sen pari kertaa. Toki mä juon iltaisin aika paljon vettä että siitäkin syystä saa vessas ravata.Mutta heti kyllä saan unen päästä takas yleensä. Viime yönä oli vähän "hankaluuksia" nukahtamisen suhteen. Tuleekohan mulle tota kuuma vaihdetta ollenkaa.Nukun lyhythihaisella paidalla ja pyjamahousut on tommoset capripituiset, ja lisäksi mulla saattaa olla vielä villasukat jalassa.Paksu untuvapeitto korvissa asti.Kun taas mies nukkuu bokserit jalassa ja tyyliin ilman peittoa[:D]

Ainiin, jokunen yö sitten näin mun ekan kunnollisen vauvaunen.Mutta olihan sekin sitten vähän sekava, mutta vauva mulla siinä oli.Aika isokokoinen kyllä, ja muistan että mun toisesta rinnasta vaan suihkus maitoa kun vauva lopetti syömisen ja mies toi mulle tyhjää siideritölkkiä,mihin kerätä ne maidot[:D] Heh, toivottavasti vauva ei peri mun ihme unia ja "riehumisia" täydessä unessa.
 
Takaisin
Top