maidoneritys

freesia

Vauhtiin päässyt keskustelija
mitenkäs te muut, onko jo tuttu aihe raskaudessa? jos on niin suojaudutteko? :D
mulla tulee aina vaan useemmin ja enemmän maitoa. oon huomannut, että liittyy pariin eri asiaan: ekaksi nää vauvajutut. täällä justiin kirjottelen ja lueskelen, kotona viikkailen pikkuvaatteita tai suunnittelen vauvan tuloa... niin johan alkaa vuotaa =) sitten hartiahieronta, sekä hierottavana että hierojana! :D poikkeuksetta joka kerta kun mieheni hieroo mun hartioita (monesti sillon oon alasti peiton kans sohvalla tai ainaki ilman rintsikoita) niin oikeen putoaa sitä maitoa! samaten jos hieron mieheni selkää niin hierontaöljyä tulee ihan omasta takaa eli maitoa valuu miesraukan selälle :D onkohan tässä kyse siitä että tuntuu kivalta ja kohteena ne hartiat on lähellä rintoja ja hierojana taas ne vetreytyy siinä niin että alue lämpenee. - ja toi lämpö sitte aiheuttaa muutenki esim. saunan jälkee sitä maitoa tulee.
   mä en oo käyttäny liivinsuojuksia. mulla on kyllä kertakäyttösiä mutta yleensä sitä päivän aikana tulee niin vähän rintsikoihin että tuntuu liioitellulta niin paksuja suojia änkeä tonne ''tukkimaan''. ja sillon ku sitä maitoo tulee paljon niin oon just rennosti alasti peiton alla tai vastaavaa :D

 
Täällä on kans ruvennut rinnukset vuotamaan :) ei tieten litrakaupalla tule mutta yleensä kun vaihdan yöpaidan päälle niin yökkärin kastuupi vähän rinnuksien kohalta kun ei ole enään rintsikat tiellä.. ja ruvennut nännejä aristamaan.. alkuraskaudesta nännejä kans kipristeli mutta se loppui aika äkkiä ja nyt alkanut sitten uudestaan :) oi näitä ihania "vaivoja" :)
 
mulla on tisujen kipuilu menny ohi, arat ne on jos lujaa koskettaa mutta ei muuten. alkuraskaudessa kun ne alko kasvamaan (ja nännit muuttu lautasen kokoisiksi) niin niitä kirveli ja kutitti :D
 
Hurjaa miten paljon joillain jo vuotaa! Oletteko ensikertalaisia vai uussynnyttäjiä? Mulla erittyy hyvin vähän. Oikea nänni on paljon "tuotteliaampi". Etenkin öisin nännit ovat hieman ryytteessä. Mutta aina se on sellasta kuivaa hilsettä, en ole huomannut nestemäistä vuotoa.
 
Takaisin
Top