Mahtuuko vielä tutut farkut?

Minäkin olen sen verran taikauskoinen, että mietin kaksi kertaa uskallanko ostaa äitiysvaatteita :nailbiting: Mutta koska oli niin hyvät alet niin oli aivan pakko! Ja todella tarvitsen.
Toivottavasti en täysin jinxaa nyt tätä.. :sad001
 
Missä on hyvät äitiysvaatealet? :woot:

Tosin mä jo tilasin me&i:lta ne ihanat joustovyötärö "joogahousut" ja ne toivottavasti käy läpi raskauden. Turvotusta kyllä on etenkin iltaisin. Lapsikin jo sanoi, että sulla on äiti pullea maha! :hilarious:
 
Töissä käytän mun löysimpiä joustavia farkkuja. Ne menee hyvin, mutta kun maha kunnolla pullahtaa niin en usko, että ovat mukavat enää. Käytän myös löysiä paitoja töissä, onneks oon jo käyttänyt niitä aiemminkin, joten en usko kenenkään ihmettelevän. Oon ostanut jo äitiysvaatteita, mutta odottavat vielä kaapissa. Näyttää siltä, että turvotus alkaa vähitellen vähentyä.. :cheers

(10+3)
 
Meillä ollaan etänä vielä kesä- ja heinäkuu ja sitten olenkin lomalla elokuun. Viimeksi olen ollut toimistolla maaliskuun alussa, että varmaan aika iso muutos sitten kerralla. Pitänee ostaa jotain uusia työvaatteita, veikkaan kyllä että on aika varmasti heti arvattavissa raskaus silloin, kun viikkoja jo (jos kaikki menee hyvin) 23-24 viikkoa. Onneksi sillon on kaiken järjen mukaan ollut sitten jo toinenkin ultra, niin ehkä uskaltaakin vapaammin kertoa.
 
Mä mietin et pitääkö lähtä ostamaan vähän löysempiä paitoja ennen töiden alkua. Turvottaa niin paljo välistä. Housuista menee myös ne löysimmät. Parit tunikat ois ja leggarit mut ei ehkä sitä 2,5 viikkoo kehtaa mennä vaan noissa vaatteissa :grin tuntuu hölmöltä et sitä on niin alussa vielä (8+4 neuvolan mukaan) ja kaikki vaatteet ahdistaa :wideyed:
 
En ole hirveästi farkkuja käyttänyt viime vuosina, mutta ne muutamat harvat menee vielä just ja just, vähän alkaa jo ahdistaa. Myös kevättakki tuntuu aika tiukalta! Onneksi ei nyt tarvitse mennä töihin vasta kuin lomien jälkeen, niin siinä vaiheessa tätä on enää turha peitellä :grin
 
Onneks on etätöissä. Aamulla totesin, että liivit ei mahdu kunnolla enää päälle o_O oisko vinkkejä hyvistä liivivalinnoista? Mielellään ilman niitä kaaritukia, mutta kuitenkin semmoset napakat ja hyvät mielellään.
En ainakaan suosittele henkkamaukan imetysliivejä.
Niissä tissit on huonosti, ei tue yhtään ja kettumaiset avata/sulkea yhdellä kädellä(kuppiosan avaus siis) mulla meni rahat ihan hukkaan. Alareuna ei ollut tukeva, se hukku tissien alle vaikka maitoa täynnä olivat ja eivät roikkuneet niinkuin näin normaalistilaughing6
Ostin vielä kahdet, yhdet siinä kohtaa kun oli tarve ja toiset isommat kupit maitotisseille.
Eikä ne ollu mitkään vitosen liivit.
Tällä kertaa haen jostain triumphin liivit jos sellasia vaan on. Tai jotkut muut merkkiliivit.
 
Mulla alkaisi olla uusille, tukeville liiveille tarve. Oon ihan avuton kun ei mulla oo koskaan ollut tällaista rintavarustusta :smug: Nää painaakin yhtäkkiä niin paljon. Nyt mulla on ihan liian lerppanoita urheiluliivejä, eikä parhaissa luottoliiveissä oo enää tarpeeksi tehoa tai tilaa. Suosituksia? Hankkisko hyvät uudet urheiluliivit vai mitä kokeneemmat suosittelee? :)
 
Mä ostin just alkuvuodesta useammat liivit ja isorintaisena tykkään pehmustetuista kupeista ja pitää olla tukikaaret. Nää on kyllä tähän hetkeen mulle hyvät ja luulen, että pehmustus myös suojaa nännejä "jäätymiseltä".

Edellisen imetyksen aikaan mulla oli kans tosi surkeita imetysliivejä, kun yritin päästä halvalla ja tilasin vain netistä. Tällä kertaa pitää kyllä panostaa parempiin!
 
Ihan menee normi vaatteet vielä. Tosin etätöissä tulee oltua aika rennoissa housuissa. Kaapissa odottaa esikoisen jäljiltä vino pino odotusvaatteita sitten kun niille on tarve.
 
Täällä se alun turvotus on hellittänyt. Iltaisin ei kyllä normi pöksyt mee lainkaan ja oon todennut että muutenkin mukavampi kulkea väljemmissä niin äitiysvaatteisiin oon jo siirtynyt. (Alaosiin lähinnä)
Aikas ajoissa tällä kertaa :rolleyes:
 
Muutenkin arjessa usein päällä legginssit/treenihousut, niin joo menee. Tiukkoja farkkuja en oo kokeillutkaan. Voi olla, ettei menis, koska selvästi alkaa ennen hiema väljät ulkohousut oleen aikas tiiviit Onko muuten kellään suositella hyviä raskausajan treeni-/urheiluhousuja?
 
Menee ihan normivaatteet vielä, eikä housutkaan purista, koska laihduin useita kiloja ennen raskauden alkamista. Olisi ihanaa päästä pian käytämään kauniita äitiysvaatteita, mutta luultavasti joudun valitsemaan peittelylinjan niin pitkäksi aikaa, kun se on mahdollista. Uskon että hmiset vain kuvittelevat minun lihoneen siinä vaiheessa kun maha alkaa näkyä, koska mulla on muutenkin ylipainoa.
 
Mä oon ollu ny pari päivää putkeen yöpuvussa Huomenna pakko käydä suihkussa ja varmaan pukeakin. Makaan siis vaan kotona sairaslomalla. Farkkuja en ees halua yrittää jalkaan. Ostin prismasta parit mammaleggarit, ja niitä oon pitäny. Vatsa jotenkin tosi herkkä minkäänlaiselle kosketuksellle tän pahoinvoinnin kanssa.
 
Vielä ei ole ongelmia normivaatteiden mahtumisen kannalta. Toki mulla pahoinvointi pudotti ensin muutaman kilon, joten tämä turvotus on nyt ns. normalisoinut painon. Esikoinen tulossa, joten varmaan hetki menee että alkaa näkymään se the vatsa. Töissä kerron jo loppu viikosta pomolle, muille en aio kertoa erikseen mutta enpä aio sitä kieltääkään jos joku kysyy. Oikein odotan, että vatsa alkaa pyöristymään (en aio peitellä sitä missään kohtaa), ja katsoa että missä kohtaa työkaverit kehtaa kysyä että mikä meininki. :grin
 
Täällä mahtuu vielä normihousut,mutta illalla avaan itsekin napin ja vetskarin.

Itse olen löytänyt Cubukselta hyviä kaarituettomia liivejä.
 
Vaikka paino ei oo vielä noussut yhtään niin huomaa että vatsa on jotenkin herkistynyt eikä tee mieli pitää mun supertiukkoja farkkuja enää vaikka päälle mahtuisivatkin.. Kävin ostelemassa vähän mammavaatteita ja kuljen joko äitiysleggareissa tai sitten urheilutrikoissa. Mukavuus edellä :)
 
Takaisin
Top