Mahdollisesti tuleva synnytyssairaala?

TYKS myöskin meillä. Ehkä Neilika tavataan synnärillä vaikka oletkin pidemmällä kuin minä... [:)]
 
Me ollaan menossa Kätilöopistolle synnyttämään. Pitkään tätä mietin kun tuntuu että kaikki tutut ja tuntemattomat Helsingissä on valinnut Naistenklinikan...oon ite syntynyt Kättärillä ja onhan sielläkin ammattilaiset ja apu lähellä jos jotain sattuu. Tämä tuntui luontevalta vaihtoehdolta [:)]
 
Eikö ketään ole Etelä-pohjanmaalta päin? Jos on niin kertokaa ihmeessä, olisi kiva tutustua paremmin ja ehkä myös tavata mahojen kanssa ja sitten myöhemmin vauvojen kera [:)]
 
Naistenklinikalle. Oon kyllä esikoisen ja kaksoset synnyttänyt Kättärillä mutta halusin matkan vuoksi synnyttää nelosen Naistenklinikalla. Tykästyin ja tämäkin siis saa syntyä siellä.

Viimeinen
 
Seinäjoelle olis tarkoitus mennä maaliskuussa kakkonen synnyttämään :) Toivottavasti silloi olisi jo pahin remppa häslinki ohitse. 
 
moonica: Kiva, kun muitakin sjoelle synnyttelemään tulossa! Ehkä törmäilemme siellä [;)] Mulla kauhea jännitys tuosta remontista, näen jo kauhukuvia, että joudun jossain käytävällä ponnistella [:D] [:D] [:D] 
 
ALKUPERÄINEN: Tinja

Etelä-Karjalan keskussairaala. On vaan tilat ja kerroskin vaihtunut edellisestä synnytyksestä 3v sitten...


Mhin ne ovat muuttaneet? [:-] Koko ajan kuvittelin, että osasto ja kerros olisivat samat, kuin missä vierailin 2005 tyhjennyksessä, mutta ei se sitten olekaan niin. Ei kai nyt sitten siellä kellarikerroksessa ole, missä oli np-ultrakin? [:D]
 
Espoossa asutaan, joten Jorvi on lähin + ku joskus oon ollut talossa duunissa, niin silleen tuttu paikka [:)] ..eli maaliskuun loppupuolella sinne matka.
 
J@nsQ: eli meillä on sitten melkein yhtä aikaa tuo laskettu aika ja kumpikin asustaa Espoossa. Ehkä tapaamme sitten Jorvissa viimeistään[:)]
 
marianne.b: 23.maaliskuuta ois laskettu aika ja ehkäpä törmätään, jos itsellä synnytys menee yliaikaseksi ja sulla etuaikaseksi [:D]
 
Takaisin
Top