Mahdollisesti raskaana ja tuhruvuoto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bubblan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Bubblan

Silmät suurina ihmettelijä
Heips!

Nyt ihmetyttää joten ajattelin kirjoittaa tänne :) Mies ei taida mun juttuja enää jaksaa kuunnella.
Minulla on yleensä todella pitkät kierrot, yli 35. Tällä hetkellä menossa 38 jos sitä pientä tuhrua tänään ei lasketa menkoiksi. Yleensä kärsin kovistakin kivuista menkkojen aikana ja sitä verta tulee aika mukavasti ja kestokin on yleensä 6 päivää.
Mutta siis tänään aamulla kun heräsin ja pyyhkäsin niin paperille tuli haalean punaista tuhrua. Ajattelin siis että nyt ne menkat alkaa joten laiton tamponin ja menin töihin. Tämän pienen vuodon jälkeen mitään ei tullut. Mistä tämmöinen voisi johtua? Ja mitä tämä on? Onko kellään tietoa tai kokemuksia. Suunnitelmissa oli että huomenna tehtäisiin raskaustesti koska toiveena on siis raskaus. Mulla oli siis kuukautiset viimeksi 27.4 ja kesti 5 päivää.

Kannatan raskaustestin tekemistä. Monilla tulee ihan raskauden alusta vähän vuotoa, jota  voi tulla esim. kun sikiö kiinnittyy kohtuun. Voit hyvinkin olla raskaana :)

Nyt on testi hankittu! En tiedä uskallanko tehdä sitä testiä kun en tiedä miten negatiivisen tuloksen otan vastaan :/

Eihän se asia selviä eikä kummene, pohdit sitä sitten mielessäs tai täällä, se selviää vaan kun tekee testin. Jos on epäsäännöllinen kiero, niin sehän voi tihnuttaa pelkkää tyhjennys vuotoakin ilman varsinaisia menkkoja. Tee reippaasti testi ja jos on negatiivinen niin sitten vaan uutta yrittämään. Mulla on myöskin todella epäsäännölliset, tulee noin 4-6kk välein. Kävin lääkärillä ja sain terolut kuurin, ja jo toisella kuurikierroksella tärppäsi! Et jos on nega niin käyt lääkärin juttusilla niin saat asian eteen päin. Hankala se on tietää milloin on ovulaatio jos kierto on mitä on.

Minulla ekasta raskaudesta tuli kanssa, vähän tuhruvuotoa ja siitä meni vielä hetki ennen kuin näkyi raskaustestissä edes. Eli ei ainakaan minulla näkynyt heti vaan oisko ollu joku viikko tuosta kun oli vasta pos raskaustesti.

En ole vieläkään tehnyt testiä.. En haluaisi turhaan tehdä, joten odottelen koko ajan että jos ne menkat alkaisikin nyt tai huomenna. Kiertopäivä 40 tänään.
Inxu: Jos näin voi olla ehkä minun kannattaa odottaa vielä se viikko enne kun sen testin teen jos menkkoja ei tule viikon kuluessa :)

Mulla ei alkuun edes tullut mtiään tuhru vuotoa, tein testin ennen uuttavuotta ja näytti negatiivista vaikka olin jo oikeesti raskaana. noh minäpä luulin sit et en ole , sit kaveri parin kolmen viikon päästä kerto mulle olevansa raskaana ja siin vaihees heräs ajatus et eihän mulla vieläkään ollut ollu menkkoja mitä jos mä oikeesti oonki raskaana , tein testin ja kaks tummaa viivaa sieltä ilmesty :)

Niimpä nyt vaa peukut pystyy sulle et plussat tulis :)
Kiitos. Raskaus on ollut tosi helppo ja tyttö potkii jo kauheesti :)

Takaisin