Mahan näkyminen...

Nyytikki

mysite
Missäs vaiheessa teidän masulit on alkaneet teidän mielestä näkyä (huom. siis teidän omasta mielestä eli en kaipaa kommentteja siitä, että vatsa alkaa oikeasti näkyä vasta sillä ja sillä viikolla :happy118).
Mä olin viikko sitten perhevalmennuksessa mun kaverini kanssa, jolla LA 3,5 muo aiemmin. Itsellä oli siinä vaiheessa siis RV9+0. Kamala kun oma vatsa tuntui tosi pieneltä niihin muihin masuihin verrattuna, kun moni huiteli siellä RV15-30 välillä. Ja viime viikolla kaverini kävi ostamassa äippähousut, kun farkut kuulemaa puristi liikaa töissä. Mä olin silloin vielä ihan varma, ettei tuolla omassa masussa ole ketään kotona, kun ei ole pahemmin enää mitään oireitakaan (hiukan kuvotusta, väsymystä ja huippaa helposti). No, tänään oltiin taas valmennuksessa ja sen mun kaverin maha oli viikossa kasvanut ihan hirveesti :excited001. Ja itse asiassa kun siinä istuin, niin kyllä se munkin maha on aika pömppö, vaikka mennään vasta RV9+6. Osittain on tietenkin sitä turvotusta, mutta kyllä mä sen verran osaan erottaa, että alavatsa on häpyluun yläpuolelta jo selkeesti kasvanut (sellainen kiinteä pömppö, jota ei saa todellakaan vedettyä enää sisään) ja sitten sen yläpuolella vasta on se mun ikuinen inhokki eli pieni vatsamakkara ja sille alueelle se turvotuskin iltaisin tulee. Jos vertaa painoa ihan raskauden alkuvaiheeseen, niin se on nyt +1-1,5kg riippuen siitä, mihin aikaan käyn puntarilla. Eli kyl se kai sit alkaa olla viimeset viikot mahdollista käyttää tavisfarkkuja...onneksi esim. H&M:ssä oli ihan ok mamma-farkkuja/-housuja eli enää ei tarvii pukeutua sellasiin jättimammakaapuihin. Ja musta se maha saa sit näkyä, kun tulee se maaginen RV12 täyteen, koska en mä usko pystyväni töissä ainakaan sitä kamalasti peittämäänkään.

Tuolla oli se ketju masukuvista, joita sit varmaan pikkuhiljaa alkaa ilmestyä sinne, kun alkaa olla jotain näytettävää... Sitä odotellessa :hello2 tsemppiä kaikille masunkasvatukseen!!
 
Alkoi näkymään ihan ekoilta viikoilta lähtien. Hämmennyin todella. Jos vedän vatsan sisään, on aika normaalin näköinen pikku kummulla. Mutta kun olen rennosti ja normaalisti, niin iso se jo on.

Nyt on viikkoja 9+1 ja ruuan jälkeen maha kasvaa tosi isoks puoli palloks. Kilot on itseasias vähän tippunu, kun ruoka ei ole oikein maistunut.

Jos on kireä paita päällä, vatsa näkyy todella hyvin. Ylimääräistä rasvaa ei taida hirveesti olla, joten maha on kivan näköinen, vaikkakin hämmentävän iso näille viikoille... Turvotusta sit kai mahan alueella, vaikkei muussa kropassa olekaan. Mutta sais jo tulla kunnon pallomaha!
 
Mulla ei vielä näy yhtään ;( mulla on viikkoja 8+6 että ei siihen katottuna pitäis varmaan näkyäkään, mutta oon tosi hoikka ollut aina (BMI n. 18).. ja nyt on ollut huono olokin kokoajan ettei oo senkään vertaa saanu syötyä. niin siks oon kuvitellu että mulla alkais äkkiä näkyyn. kyllä se tuntuu ku makoilee mutta ei vaan näy.
Sitä ootellessa! :) ja varmasti kohta näkyy jo kunnolla!!
 
Takaisin
Top