Mahan muutokset...

Mäkin rupean muistuttamaan apinaa masusta, karvoitus lisääntynyt onneksi vaaleaa karvaa. Raskausarpia on muutamia tullut enkä ole jaksanut edes rasvailla tulkoot rakkausarvet :Heartred
 
Mulla ei oo kummassakaan edellisessä raskaudessa tullut raskausarpia enkä oo huomannut niitä nytkään. Ilmeisesti ihoni on venyvää ja hyvin palautuvaa sorttia. Mitään rasvoja en oo käyttänyt aiemmin enkä nytkään, paitsi Aqualania joskus, kun jostain syystä venyvää mahaa kutittaa toisinaan. Onko muilla tällaista? Ei siis mitään sietämätöntä kutinaa, mutta hienoista, kuitenkin.

Mulla on tän raskauden aikana karvankasvu mielestäni vähäisempää kuin normaalisti. Jalkakarvatkin kasvaa hitaammin ja ovat vaaleampia. Linea Negraa ei ole myöskään näkynyt, tokassa raskaudessa sellainen oli ja ekassa ei. Näillä perustein en siis uskalla lähteä sukupuolia uskomuksista perustamaan, kun kuitenkin molemmat aiemmat lapset ovat poikia :D
 
Täällä muuten myös tuo Linea Negra, alkuun se oli vain alhaalta napaan asti, nyt pallean korkeudelle. Väri on myös hieman vahvempi, kuin alkuun. Ei edelleenkään todella selkeä, mutta kyllä sen näkee, jos masua ihailee :rolleyes:

Hansunen mulla välillä kans kutittelee ihoa ja huomannut myös, että rasvaus auttaa. Ilmeisesti se nahka kutiaa ihan juurikin sen venymisen takia. Kunnon kerros kosteuttavaa rasvaa on vienyt sen sitten mennessään :)
 
Mulla ei ole Linea Negraa, mutta keskellä mahaa kulkee karvaviiva :grin. Muodostuu eri suuntiin kasvavista karvoista, onneksi eivät juuri ihon väristä erotu.. En muista, että ennen raskautta olisi karvoja ollut.
 
Hahhah, mullakin on tullut karvaa mahaan mutta onneksi tosiaan ihan vaaleaa :D Jostain syystä raskausarvet eivät ole ilmaantuneet vatsaan vaan takamukseen ja jalkoihin/POLVIIN (?!) Iho on muutenkin aika kuiva, joten koitan aina ennen nukkumaanmenoa öljytä.
 
Mulla ei ole vielä tullut merkkejä raskausarvista, eikä niitä tullut kahdesta edellisestäkään lukuun ottamatta paria juovaa tississä. Nekin ovat tosin hävinneet ajan mittaan. Tavallisuudesta poikkeavaa rasvailua en ole harrastanut, mutta käyttän niitä jatkuvasti atooppisen kuivan ihon takia. Ihotaurilääkärin mukaan voiteilla ei kuitenkaan ole juuri merkitystä syntyykö arpia. Pientä venymiskutinaa vatsanahassa on välillä tuntunut, ja se tuntuu erilaiselta kuin tavallinen atooppisen ihon allerginen kutina.

Linea negraa ei myöskään ole yhdessäkään raskaudessa ilmaantunut, mutta muita pigmenttimuutoksia kylläkin, kuten nännien tummentumista. Karvoitus on pysynyt ennallaan.

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on tosi karvainen massu ollut jo kauan :) Linea negra on kanssa, yli navan. Poikaa odottelen :3
 
Mä huomasin eilen saunassa, että linea negra on tullut jo rintalastaan asti! Melko himmeä vielä mutta kuitenkin niin että näkyy. Poitsu tänne kans tulossa, tosin en tiedä onko niillä mitään yhteyttä. :grin
 
Ei raskausarpia, ei linea negraa ja untuvaista pitkää karvaa kasvaa massussa. Vatsa kasvaa suoraan eteenpäin ainakin vielä, takaata ei ollenkaan huomaa raskautta tai niin mies ainakin sanoo :) ja ei tiedetä kumpi sieltä on tulossa.
 
Täältäkin löytyy untuvainen karvapeitto ja hentoinen linea negran alku joka ei yletä edes napaan.. :D eikä ainakaan vielä oo tullu raskausarpia. Ja poikaa odotellaan meille :)

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
multa löytyy tuo linea negra ja tyttö lupailivat, saas nähä kumpi tulee, tosin ihan kiva se tyttö olisi kun on vähän vaaleanpunaista vaatetta hankittu ja muutenkin enemmän tyttömäisiä vaatteita :grin Tokihan aina sitten pääsee uudestaan ostamaan ja saa sitten tutuilta poikamaisenpia vaatteita ettei ihan tyttömäisissä tarvitse mennä
 
Täällä kans tuo linea negra ja tuli tosi aikasessa vaiheessa jo. Tyttöä ovat jo useammassa ultrassa lupailleet :)
 
Täällä kans lineanegra tuli jo ihan alkuvaiheessa poika tulossa:)

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app
 
Mihin asti teillä on linea negrat, kun silläkin vissiin pitäisi olla merkitystä, kun sukupuolta ennustetaan :)
 
Mulla yltää rintalastaan asti. Tosi himmeä kyllä mutta erotettavissa. :)
 
Mites muuten millä viikoilla linea negrat on alkaneet teillä näkyä? :) Mielenkiinnolla kyselen kun itselläni ei ole kyseistä viivaa

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Mullakin linea negra, tällä hetkellä rv 28 + 5, en osaa sanoa koska tuo on siihen ilmestynyt koska navan alapuolelle en näe ilman peiliä :D Olisinko viikko sitten kiinnittänyt siihen ensimmäisen kerran huomiota. Selkeästi jatkuu siis napaan asti ja nyt jo aavistuksen ylikin himmeänä. Meille on poika tulossa.
 
Mulla ylttää napaan asti tummempana ja himmeenä vähän yli navan:) tuli joskus 12 viikolla muistaakseni:D

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app
 
Kai tuolla jokin viiva yrittää näkyä, ei kyl ole aikaisemmin ollut. Kovasti äsken yritin siis tiirailla eikä se kyllä edes napaan asti ole. Pitäs olla se mies, joka vois tutkia asian oikeellisuuden, mut kun ei ole niin tähän on tyytyminen:grin
Ja poikahan tuolla tynnyrissä kovasti kasvaa.
 
Takaisin
Top