Mahakipu kumartuessa...

Naksu-75

Silmät suurina ihmettelijä
Onko kokemusta koko mahan alueen kivusta kun kumartuu? Mistä se vois johtua? Voiko huonot vatsalihakset olla tosiaan ainoo syy? Lekurilta ja neuvolasta oon kysynyt mut muuta syytä ei oo sanottu eikä ees veikattu. Esimerkkejä tuon kivun esiintymisestä on pyykkikoneen täyttö, takkaan puiden laitto yms. Kipua ei tunnu kuitenkaan joka kerta, toisinaa voin kumarrella ihan hyvin.
 
Voisko olla ennakoivia supistuksia? Mulla ainakin supistelee kumartelut, eikä se tosiaan mukavalta tunnu,,,,
 
Joo en jaksa uskoa että mistään huonoista vatsalihaksista johtuis. Jos on yhtään supistusta kun kumartaa niin kyllä se vihloo. Ja josjus vaan tulee joitain lihaspistoja. Joskus tekee melko kipeetä se kun Elmeri alkaa punkemaan vastaan jos mä kumarrun, on vissiin sitä mieltä ettei tarvii mennä hänen reviiriään pienentämään :)

 
Mulla kans välillä sattuu jotkut liikkeet vatsaan esim. joskus sängyssä kun kääntää kylkeä saattaa vihlaista. Tai sitten muuten äkkinäiset liikkeet, joskus kumartelukin. Kipu tuntuu mulla yleensä jommalla kummalla puolella ja lääkäri oli sitä mieltä, että nuo kohtua kannattelevat lihakset venyy ja aiheuttaa kipua. Tokihan kipu voi johtua juurikin noista supistuksista, en usko, että huonot vatsalihakset noita aiheuttais pelkästään.
 
Mulla on kanssa kaikenlainen kumartelu hankalaa ja jos joutuu vielä jotain vähänkin painavampaa nostamaan alkaa heti supistella. Maha-asukki myös alkaa kumartuessa potkia ylöspäin, mikä tietysti lisää tukalaa oloa. Ei tahdo vauva lyttääntyä. ;) Nyt on hengittäminenkin jotenkin tosi ahtaantuntuista, ei ole masu siis vielä ainakaan laskeutunut. Mutta supistuksia tulee kyllä enemmän kokoajan, välillä on vatsa pitkiä aikoja ihan kova. Puh!
 
Saa nähä mihin tää mun kirjotus menee kun ekaa kertaa tääl vastailen ja kirjoittelen emoticon
En kyl tosiaan osaa sanoo voisko nää olla jo supistuksia kun ei oo tota kokemusta niistä. Mulla sattuu sillon kyl koko mahan alueelle ja välillä niin et hammasta saa purra mut istumaan kun menee hetkenpäästä helpottaa. Iltaa kohden yleensä helpommin tulee noita kipuja. Ei varmaan oo kuiteskaan noita kannatin kipuja kun ne on yleensä tuntunut aina vaan toisella puolella ja oikeestaan aika pieneltä kohdalta. Se kans tuntuis oudolle et syy ois pelkissä huonoissa vatsalihaksissa. Luulis et sattuis sit joka kerta kun kumartuu?!
 
kokeile seuraavan kerran, kun kipuilee meneekö maha kovan tuntuiseksi. Jos menee niin on supistus:) Sormi ei hyvin mahaan uppoa, jos suppailee.
 
Ylämaha ainakin menee kovax. Tänään aamupäivällä sain hyvin siistittyä kukkapenkkejä mut nyt illasta on ollut tuskasta pyykkihommissa No näillä on mentävä ja täyteltävä kontallaan pyykkikonetta.
 
Takaisin
Top