Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hitsit, mikä tätä foorumia TAAS vaivaa, en näe Peekayn viestin jälkeen tulleita viestejä, vaikka niitä pitäisi olla jo useampia!
Juu illoista vielä sen verran, että menin sitten eilen sotkemaan rytmin... Lähdettiin lasten kanssa vielä ulos päivällisen jälkeen (eli kesärytmiä kohti ollaan menossa, silloin ollaan aina iltapalaan asti ulkona sään salliessa) ja niinpä vauva sitten ei olisi malttanut illalla nukahtaa, kun tietenkin oli mukana ja nukkui vaunuissa. Katseli vain silmät pyöreinä vielä iltasatuaikaankin ja ihmetteli joko pitäisi muka nukkua, lopulta kuitenkin tuokin jossain vaiheessa oli simahtanut, onneksi ei kuitenkaan pitänyt mekkalaa vaan oli ihan rauhassa. Toivottavasti tämän saa nyt tasaantumaan niin, että nukkuisi iltaulkoilun jälkeen silti yötkin. Muuten tuo kyllä heti vaikutti yöunen laatuun - vai liekö sattumaa, että nyt oli sellainen yö ettei paljon ähisty ja heräilty.
Uskomaton aamurauha tänään... mies tuossa juuri lähti kolmosen ja nelosen kanssa luistelemaan kyläkoululle, isot pojat edelleen mummulassa ja vauva nukkuu keskellä isoa sänkyä... Pitäisi jossain vaiheessa raahata itsensä lenkille, mutta kun en raaskisi tuota pientä häiritä vaipanvaihdolla ja pukemisilla, kun juuri sammui. Mutta pitäisi lähteä koiraa viemään lenkille, nyt en uskalla pitää sitä tarhassakaan, kun se mimmi päätti lopettaa olemasta pentu ja sai kevään kunniaksi ensimmäiset juoksunsa.
Ja nyt pitäisi kyllä keksiä jotain muuta tekemistä kuin koneella leikkiminen ennen ulkoistautumista... olen koko aamun leikkinyt näillä Vaun sivuilla ja sitten toisaalta myös ifolorin kuvakirjaohjelmalla, jolla olen tehnyt bestselleriksi tähtäävän opuksen Leevin ensikuukausista.
Vanha ei hevillä tavoistaan pääse, joten täällä taas heti kun vähän aikaa löytyy (=imetyshetki sängyllä).
Rintojen pinkeydestä: olen koko ajan sanonut, ettei nuo enää vedä pinkeiksi kuten ensimmäisen lapsen vauva-aikana vaan roikkuvat kuin cockerspanielin korvat... No nyt jostain syystä sitten päättivät vetää pinkeäksi, miten ihmeessä TÄSSÄ vaiheessa?
Muuten olen huomannut sen saman, mistä joku jo mainitsi, että mitä tyhjemmältä rinnat itsestä tuntuvat sen tiuhempaan vauva nieleskelee, eli imu saa maidon virtaamaan.
Toivottavasti meemi ja muut imetyksen kanssa tuskailevat jaksavat vaikean vaiheen yli ja saavat jatkettua edes osin omalla maidolla vaikka vain öisin, jolloin imettäminen on se hauskempi ja helpompi vaihtoehto pulloralliin verrattuna - tosin tämä on vain oma mielipiteeni.
Meidänkin pikkujätkä veti äsken kolmen tunnin unet vaunuissa! Muutama kerta piti heijailla, mutta aina nukkui takaisin. Luultavasti tämä mainitsemani pinkeys sittenkin johtuu vain siitä, että nyt tuli aika reilu syöttöväli ja kun meilläkin syö vain yhdestä kerrallaan niin tuo toinen on ollut tyhjentämättä ainakin 7 tuntia.