Maaliskuun mutinat

Aivan ihanat värit. Alkuun kyllä mietin että otanko, v.14 pakkauksesta jäi käyttämättä vaatteita, esim. pienimmät vaatteet ei vastanneet kokoaan. Mutta nyt jo pelkät värit ja kuosit vetää puoleensa, ihana [emoji178]
 
Mä jo kauhulla odottelin että millanenkohan setti sieltä on tulossa kun toi viimevuoden pakkaus on mielestäni melko kauhea, mutta todella positiivinen yllätys oli! Ihania vaatteita. Onneksi LA on vasta syyskuussa niin saa varmasti tuon uuden :happy:
 
Yllättävän värikkäitä tuotteita. On kyllä tarkoituksena ottaa pakkaus!
 
Tosi kiva tuo uusi pakkaus! Ehdottomasti aion ottaa. Värimaailma on minusta aika unisex, passaa niin tytölle kuin pojalle :)
 
Voi ei miten ihana! Mä olin jo päättänyt ettei oteta tällä kertaa pakkausta, mut nyt tuli ihan tenkkapoo! :nailbiting:
 
Me kyllä varmasti otetaan pakkaus. Ensimmäinen lapsi ja muutenkin. Ei noi kaikki vaatteet varmasti tule käyttöön, noista printtijutuista en niin tykkää, mutta kyllä siinä silti on yli 140 eurolla käyttökelpoista tavaraa. Esim peitot ostetaan varmaan toisetkin, mutta ihan hyvä olla toiset varalla jos likaantuu.

Kiva että suurin osa housuista on yksivärisiä ja noi merinovillajututhan on aika arvokkaita ostaa.

Monet kuviolliset jutut ja haalarit varmaan lahjoitan eteen päin.
 
Aivan ihana pakkaus! :Heartred ehdottomasti otetaan ja varmaan tulee käyttöön kaikki. :)
 
Mäkin olin ajatellut ettei tämä kolmas tarvitse pakkausta mutta nyt vaihtui kyllä ajatus ja ehdottomasti otetaan pakkaus :)
 
Yllättävän kiva pakkaus ja hyvät värit. Esikoista kun odotetaan niin pakkaus varmastikin otetaan. En kyllä tykännyt siitä makuupussin kuosista ja noista harmaista haalareista sekä muutamasta bodysta. Ne saa kuitenkin laitettua sitten kiertoon. Vaatetta tulee kuitenkin ostettua ja saatua lahjoiksi joten voi sitten enemmän oman maun mukaan täydennellä :)
 
Positiivinen yllätys kyllä oli, ihanan värikäs! Ei silti oteta, jäi viimeksikin käyttämättä niin paljon. Lisäksi osa vaatteista on tosi isoja (oli ainakin 2011), eikä monikaan pääse pitkään aikaan käyttöön. Haalarikin on tosi suuri ja syyskuussa syntynyt rääpäle hukkuu siihen koko talven ajan :Heartred Raitabodyista, unipussista ja villamyssystä tykkäsin, jos joku haluaa niistä luopua niin minä voin vaikka ostaa :)

Ostan jälleen lähestulkoon kaiken kirppareilta, noita pieniä vauvanvaatteita löytyy todella hyvin käytettynä kun käyttöaika on niin lyhyt. Lisäksi myös ompelen ja virkkaan vauvalle varmaan aika paljon itse, niin mieluummin otetaan äitiysavustus rahana ja hankin sit pelkkiä tosi mieleisiä vaatteita ja tarvikkeita :)
 
Musta oli kans aivan mahtava pakkaus! Paras moneen vuoteen ehdottomasti!

Sit toinen aihe mikä mua mietityttää:
Mulla on tänään ollu menkkamaisia kipuja alavatsassa ja alaselässä ja säteilee jalkoihin. Samaa kipua siis kun menkkojen aikaan. Oon aika huolestunut vaikkei mitään vuotoja oo toistaiseksi tullut... :sad001 tänään rv 11+3. Voiko olla kohdun kasvukipuja tai muuta harmitonta vai huolestunko kunnolla...? :sad001
 
Odotan ensimmäistäni joten on selvää että otetaan pakkaus. Ihan ok:lta näytti. Tykkään värikkäistä ja kuviollisista vaatteista joten olis vaikka voinut olla vieläkin värikkäämpi omaan makuun. Toivottavasti ei ihan hukuta vauvanvaatteisiin kun vauvakamaa varmaan tulee ovista ja ikkunoista kun kyse on oman suvun ekasta vauvasta viiteentoista vuoteen, mut voi sitten pistää ylimääräisiä kiertoon. :)
 
Katew, mulla on pariin kertaan ollut menkkamaisia oloja kuvailemallas tavalla, ja olin niistä tosi huolissani, mutta täällä toistaiseksi ainakin kaikki hyvin, viime viikolla oli ultra ja tänään kuultu neuvolassa sykkeet, viikkoja nyt noin 12+5 :)
 
Katew täällä myös ollut samaa oirehdintaa, tänään viimeksi. Aina silloin tällöin ollut parin viikon aikana. Välillä myös jännittää ettei vaan ala vuoto, mutta uskoisin kumminkin että nämä meidän tuntemukset ovat vain normaaleja "kasvukipuja" :)
Dopplerilla kuitenkin olen sykkeet löytänyt, se helpottaa.
Nyt rv 13+4
 
Mulle oli tuli viime raskaudessa joskus viikolla 13 maha, alaselkä ja reidet samalla tavalla kipeiksi kuin kuukautisten aikana, kipu oli vain paljon kovempaa. Lähdin silloin töistäkin pois ja kävin päivystyksessä kun samassa talossa olin töissä. Kasvukivuiksi epäili lääkärikin, doblerillla kuunteli sydänäänet. Eipä siinä muuta oikein voinut tehdäkään. Panadolia ja buranaa määräsi, kun välillä piti olla ihan kaksinkerroin, ja saikkua muutama päivä. Lämpöpussi auttoi myös. Kyllähän se silloin säikäytti.
 
Täällä suunnalla oli myös viikonloppuna tosi kovia kipuaaltoja, en päässyt sängystä ylös, kun teki mieli kaksin kerroin olla. Maanantaina nt-ultrassa kaikki oli hyvin ja papu kasvanu kovasti viime näkemän [emoji178]
 
Uusi äitiyspakkaus on ihana, kyllä mekin se otetaan! :Heartbigred

Miua hermostuttaa.. Miulla on tänään aika Taysiin naistentautien polille. Oon kärsiny aika kovista mahakivuista, verikokeissa ollu vähän häikkää.. Viikosta 5 oon ollu enemmän ja vähemmän saikulla, nyt viikkoja 12+6. Kaks ensimmäistä raskautta meni niin helposti. Mitään en toivo niin paljon ku että pikkaraisella olis kaikki hyvin. Ainakin viime viikon nt-ultrassa pieni sätki ja potki vauhdikkaasti. :Heartbigred
 
Jotenkin helpottavaa kuulla muidenkin "menkkakivuista". Mulla meinaan alkoi myös eilen ja tuntuu vielä nytkin. Kävin lääkärin vastaanotossa eilen, mutta hoitaja käski eteisessä vaan ottamaan Panadolia.

Ei tää kipuna kestämätöntä ole, mutta tosi ikävää, kun ei ole varma onko kaikki hyvin ja doppleriakaan mulla ei ole.
 
Takaisin
Top