Maaliskuun mietteitä

Tänään myös vähän jotain rusehtavaa tullut. ei kyllä joka vessakäynnillä. Tosi väsynyt ja naamakin riutuneen näköinen. Ostin herkkusuklaata helpottamaan alkavaa paniikkia. Huomenna alkaa rv 13. Ei pinkkiä vuotoa onneksi. Mutta jotain vanhaa. Ja vähän menkkamainen olo ilman kipua. Oksettaa melkein.
On tää ihan kuin kun tekis työtä 3 kuukautta ilman palkkaa ja saisi potkut ja muuta ikävää päälle. Pahinta keskenmenossa sen henkisen kolauksen lisäksi on ne gynekologin tutkimukset. Mutta en vielä luovuta.
:sad001

Mulla ainakin on todella kuivat limakalvot ja kätilön ultrassa tänään varoitti että saattaa tulla rusehtavaa vuotoa kun tsekkasi myös kohdunkaulan. Onneksi sulla ei ole enää pitkä aika ultraan! :red-heart:
 
No joo... Hormonit kyllä korkealla ku eilen itkin ku viimeistä päivää keskenmenoa mitä ei vielä edes ole varmistettu... Siis sitä vuotoa ei voi sanoa vuodoksi edes vielä. Ylireagoin tosi voimakkaasti aiempien km takia. Sitten kuvittelin tuntevani sisällä pienen potkun :tears: siis ihan varmaan joku pikkriikkinen ilmakupla suolistossa...mutta olen lukenut että jotkut väittävät tuntevansa jo viikolla 13.:folded: tänään taas todella hyvä fiilis. Ei juuri vuodon merkkejä.
 
No joo... Hormonit kyllä korkealla ku eilen itkin ku viimeistä päivää keskenmenoa mitä ei vielä edes ole varmistettu... Siis sitä vuotoa ei voi sanoa vuodoksi edes vielä. Ylireagoin tosi voimakkaasti aiempien km takia. Sitten kuvittelin tuntevani sisällä pienen potkun :tears: siis ihan varmaan joku pikkriikkinen ilmakupla suolistossa...mutta olen lukenut että jotkut väittävät tuntevansa jo viikolla 13.:folded: tänään taas todella hyvä fiilis. Ei juuri vuodon merkkejä.

Voi tsemppiä! Toivottavasti sulla olisi pian ultra, jotta pääsisit epätietoisuudesta!​
 
No joo... Hormonit kyllä korkealla ku eilen itkin ku viimeistä päivää keskenmenoa mitä ei vielä edes ole varmistettu... Siis sitä vuotoa ei voi sanoa vuodoksi edes vielä. Ylireagoin tosi voimakkaasti aiempien km takia. Sitten kuvittelin tuntevani sisällä pienen potkun :tears: siis ihan varmaan joku pikkriikkinen ilmakupla suolistossa...mutta olen lukenut että jotkut väittävät tuntevansa jo viikolla 13.:folded: tänään taas todella hyvä fiilis. Ei juuri vuodon merkkejä.

hei ootko jo päässyt ultraan?

Tätä toista kolmannesta kovasti kehutaan, mutta itsellä on ainakin ollut vähän taas epävarmat fiilikset kun epämääräiset olot on poissa ja ei oikeastaan mistään tunne, että olisi raskaana. Tai tietenkin maha ajoittain vähän tuntuu. Mutta kuuluu varmasti vaiheeseen:smiling-eyes::folded:
 
Takaisin
Top