Maaliskuun mölinät

Gemini82

Vauhtiin päässyt keskustelija
Kun ei uutta kuulu :wink

Tänään oli kela-neuvola ja ensimmäinen ilmeisesti nyt mun vakkari tätin kanssa tapaaminen. Hänestä tulikin heti mun idoli :Heartred Juuri syöpähoidot lopettanut :eek:
Neuvola meni hyvin, mitä nyt papunen hermostu heti alkuunsa kun sykkeitä vahdattiin :D
En käsitä aina lääkäreitä. Nyt tosiaan oli kysynyt terkka vielä niistä mun kilpirauhasarvoista niin ei huolissaan, mutta sentään terkka sai laittaa konsultaation äippäpolille. Toivottavasti siellä osaavat katsoa kokonaisuutta paremmin tai sitten pitää lähteä jostain muualta hakemaan apua tähän oloon. Olisi jo oikeasti kiva NAUTTIA tästä raskaudesta :confused:
 
Mulla oli kans normaalia isompi tsh, mutta kuulemma normaalia tässä vaiheessa raskautta, että nousee. 1,6 normaalisti ja nyt oli jotai 2
 
Mulla oli tsh 2.88, mutta koska kävin uusintakokeessa toiseen aikaan ja enempi hereillä, oli tulos siedettävämpi lääkärin mielestä.
 
Onko kenelläkään ollut supistuksia? Mulla alkoi n. Viikko sitten ja tulee päivittäin, jehkä joka toinen on myös kipeä... Nyt viikkoja 25+6
 
mulla on tullu tasan yksi semmoinen kivuton! olikohan viikkoja silloin 19+6, ei oo sen jälkeen tullut :)
 
Ei kai oo ollu. Eipä niitä kaikki edes kuulemma tunnista, kun täti otti puheeks neuvolassa. Ja kun sanoin, että synnytyksessä ne oli jotenki epämääräsiä. Mie oon kai yks niistä, että ne ei oo selkeitä. :)
 
Mulla ollut harkkasuppareita jo ennen 12 viikkoa. Tuli vahvempia supistuksia, kun pääsin pahoinvoinniltani vihdoin liikkeelle pari viikkoa sitten, tuntuivat selässäkin silloin. Nyt tilanne vähän rauhoittunut. Yritän siis väkisin jatkaa liikkumista. Viimeksi jouduin sairaslomalle joskus 27-28 vkon hujakoilla ennenaikaisten supistusten takia. Nyt viikkoja vasta 22+4.
 
Välillä varsinkin töissä tuntuu, kuin joku kiristäis vyötä navan alta ja ainakin näin noviisina uskon niiden olevan harkkasuppareita. o_O Tuntemuksia syömisen jälkeen, reippaan kävelyn aikana/jälkeen, nostelun jälkeen jne.. Kipuja ei näihin liity, joten en jaksa asiasta huolestua, mutta laittaa hidastamaan tahtia ja pyytämään apua raskaissa nosteluissa, joten hyvä vaan että kroppa muistuttaa olevansa paksuna!:joyful: Jos liittyy kipua, ilmeisesti kannattaa olla neuvolaan yhteydessä? Ettei kävisi hassusti :bored:
 
Täällä kanssa harkkareita vissiin.. Lenkillä alkuun tuntuu hassulta tossa navan alla - häpyluun yllä, kuin jokin kiristäisi ja masu selkeesti kova silloin. Kivuttomia ja menee nopeasti ohi :) .
 
Mullakin kivuttomia harkkareita ollut jo monta viikkoa. Välillä kyllä supistaa kipeästikin, kun vauva kääntyy jotenkin pahasti :S
 
Mä en edelleenkään tunnista harkkasupistuksia tai sitten niitä ei vaan oo. Esikoisesta tuli loppupuolella lenkillä semmosia kiristäviä tuntemuksia ylavattaan, mutta nekin oli tosi paikallisia enkä tunnistanu kuvausten perusteella suppareiks. :p
 
Takaisin
Top