musu, juu pari kuukautta ennen LA. Just ne itse tuossa täytin, laitan palkanlaskijalle menemään. Sanoin, ettei mikään kiire ole, koska me ei tuota pakkausta oteta.
Meillä on esikoisen jäljiltä vaatteita vintti täynnä, taidan käydä ne tässä kevään aikana vielä läpi, ja laittaa osan kiertoon. Meillä kun on joka hemmetin vaatekappaletta aina samaa kokoa niiiiiin tuhoton määrä, ettei niitä kaikkia edes ehtinyt käyttää.. Nyt vain pitäisi saada selville tämän tulokkaan sukupuoli. Jos tulee tyttö, niin joutuu sitä jotain pinkkiä ostamaan :)
Pojan jäljiltä on kyllä niin paljon valkoista, punaista, beigeä, limeä yms, että menevät kyllä, tuli kumpi tahansa.
Tytön nimikin on jo valmiina, niin kuin oli esikoisenkin jo paljon ennen laskettua. Oli varanimikin sitten siltä varalta, että jos ei poika näytäkkään nimeltään.. Mutta pojan nimi vielä hakusessa. Esikoisen nimi on sen verran "erikoinen", ettei siihen ihan mikään Matti mene kaveriksi.
Täytättekö te synnyttäjän esitietolomakkeen sairaalaa varten? Meillä kysytään siinä nimiehdotukset, ja sitten hätäkastelupaa. No, juttu on niin, että kun mies ei kuulu kirkkoon, ei ole edes siis itse kastettu, ja mulle on ihan sama, niin poikaa ei kastettu. Päättäkööt itse myöhemmin, kun asioista tajuaa, että mitä haluaa tehdä. No, tästähän nousi neuvolassa haloo, kun en antanut hätäkastelupaa!! Voi kiesus.
Muutenkin tuo neuvolatädin toiminta alkaa olla sitä tasoa, että oksat pois. Ensin ei pitänyt joutua sokerirasitukseen, kun esikoinen oli alle 4,5kg, BMI normaali ja edellisen rasituksen arvot todella hyvät, mutta NYT. Rasitukseen, kun arvot niin lähellä (?!?!?!?!) , sf-mitta niiiiin suuri (no okei, rv22 se oli 24, mutta esikoisesta oli samoilla viikoilla 23, sentti sinne tänne, esikoisesta en edes käynyt yläkäyrälläKÄÄN) ja kun lapsikin oli sen 4,1kg. Mulla palo hihat sitten ihan täysin. Edellisessähän vaati mua mittaamaan sokereita silti, vaikka kaikki arvot priimaa. Nyt sitten ehdotin, että jos mittaan kotona, ja jos tulee hälyttävää, niin meen sitte sinne rasitukseen? Juu ei käy. Kun toinen lapsi on aina isompi kuin eka jajajaja.. En tajua. Kun meidän sukuun vaan nyt ei synny pieniä lapsia, vaikka kaikki ns. synnyttäjät ovat normaalikokoisia, aika hoikkia, niin oisko se nyt sitten vaan geeneissä?
Sori avautuminen, alkaa palaa hihat tuon eukon kanssa.. Onneks itellä on järki päässä, käyn mitat ottamassa siellä, samoin esikoisen kanssa, ja loppu kyllä pärjäillään..