Maaliskuisten lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kaele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muutunee vielä suuntaan tai toiseen, mutta nyt näyttää olevan 5+2 ja laskettu pv 6.3.2013 ja sairaala taasen tuo Jyväskylän.

LA ehkä 6.3.2013. Eli rv5+2. Kuumeiltu jo n. 12 vuotta jokohan viimein tärppäs luomusti? Testin ku vielä uskaltais tehdä. Täytin just 30v ei oikeen usko tätä todeksi vielä.

12.3. / NtiKesäheinä / 31 / toinen / TYKS

Viime viikolla plussattiin samana päivänä kun kuukautisten piti alkaa. Joten arvasin tuloksen jo ennen testejä, oireita oli jo. Mutta silti raskaus hieman yllätti kun tätä kakkosta ei ehditty ensimmäisenkään vertaa "työstämään" vaan jo toinen kierto toi tuloksen. Esikoinen täyttää kohta 13 kk.

Täälläkin ilmottautuu mukaan yksi :)1.3 ois laskettu, toinen lapsi ja phks :) takana kaks km ja tälläkertaa olin jo ns.luopunut toivosta kun aiemmat kmt olivat nyt keväällä. miten teillä oireet? Täällä kuvottaa yhtä äkkiä kaikki liha. Ihan kaikki joten kasvis ruualla mennään, jotenkin todella outoa kun piffit maistuneet tähän asti liiankin hyvin..:O

12.3. / Cilmi / 19 / toinen / TAYS

(Lasketusta ajasta ei oikeasti vielä mitään hajua, toi on vaan Clearbluen viikkonäkymätestin mukaan päätelty. No, eiköhän se tässä selviä kohtapuolin. :) )

Tässä tarkennettu uusi LA, eli pitää ottaa se edellinen pois.. :)

5.3 / Lindas / 24 / eka / Jorvi

Mulla on ollut oireina jatkuva väsymys, närästys tai kuvotus ja kipeät rinnat. Lisäksi mua saattaa yhtäkkiä ruveta ällöttämään joku ruoka, mitä olen syömässä.

Onko kukaan käynyt vielä ensimmäistä kertaa neuvolassa? Ja ihan vain mielenkiinnosta haluaisin tietää, että onko teidän neuvoloista pyydetty, että lapsen isäkin tulisi mukaan? Mietin vain, että onkohan tuo käytäntö vain täällä Oulussa.

Vähän aikaistahan tämä on , kun vasta haamuja testiin saa:
La (15-)18.3/totoro/33v./toinen/Joensuu

Laskettu aika on kai tuo 18. vaikka minusta oli selvät oviksen merkit ja sen mukaan LA on jo aijemmin...

Takaisin