Maaliskuisille on nyt perustettu oma salainen ryhmä! Lue täältä, kuinka pääset mukaan. :)

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Heippa maaliskuisten vauvojen odottajat!

Maaliskuun 2018 odottajilla on nyt oma salainen ryhmä, johon vain aktiivisilla käyttäjillä on pääsy. Kukaan ryhmän ulkopuolinen ylläpitoa lukuunottamatta ei pääse lukemaan ryhmässä käytyjä keskusteluja!

HUOM! Luethan ohjeet ja säännöt huolellisesti ennen kuin lähetät liittymispyynnön. Tutustu myös Salaisten huoneiden koottuihin ohjeisiin! :pompus:

Ennen kuin pääset ryhmään mukaan sinun täytyy täyttää seuraavat kriteerit:

- Sinulla on nimimerkki.
- Olet kirjoittanut lasketun ajan ryhmässäsi yli 30 viestiä.
Myös vastaukset ketjuihin lasketaan.
- Olet ollut Vau foorumin jäsen yli kuukauden.
- Sinut on listattu lasketun ajan ryhmäsi lasketut ajat -listaan raskausaikana.
HUOM! Lasketun ajan lista suljetaan, kun lasketun ajan kuukausi on kulunut.

Ps. Tässä vielä kuvakaappaus ohjeista, koska joillain (applen puhelimilla) ei näy kaikki ohjeet (eikä ongelmaa jostain syystä saada korjattua :arghh:):


Pääset tarkistamaan lasketun aikasi ryhmään kirjoittamasi viestimäärän näiden ohjeiden avulla!
Jos täytät kriteerit ja haluat mukaan ryhmään, ilmoita siitä minulle yksityisviestillä! Muistathan kertoa myös, minkä kuukauden ryhmään haluat. (Lue yksityisviestien lähettämisohjeet täällä!)

HUOM! Uudet ryhmäläiset lisätään salaisiin ryhmiin tiistaisin ja perjantaisin päivällä tai illalla!

Kun sinut on lisätty ryhmään:

- Saat minulta ilmoituksen ryhmään lisäämisestä yksityisviestillä.
- Profiilikuvasi alle ilmestyy ryhmä-palkki (banneri).
- Salainen ryhmä näkyy sinulle lasketun aikasi keskustelujen yläpuolella.
- Sinun tulee postata salaisessa ryhmässä vähintään 10 postausta kalenterikuun aikana. Ryhmä on tarkoitettu aktiivisimmille käyttäjille, joten vähemmän aktiiviset käyttäjät poistetaan ryhmästä.
- Salaisen ryhmän jäsenillä on vastuu ilmoittaa ei-aktiivisista käyttäjistä ylläpidolle. Voit tarkistaa ryhmäläisen viestimäärän näiden ohjeiden avulla!
- Jos sinut poistetaan salaisesta ryhmästä vähäisen viestimäärän takia ja haluat takaisin ryhmään, sinun tulee kirjoittaa kuukauden sisällä 10 postausta omaan lasketun aikasi ryhmään, ennen kuin pääset takaisin. Kun olet kirjoittanut tarvittavat 10 viestiä, lähetä pyyntö allekirjoittaneelle.

Onnellista odotusta kaikille! :)
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ei toimi toi "viestilaskija" se vaa lataa ja lataa ja ei tapahu mitää.
 
Voisko joku kertoo monta viestii mul on :) en jaksa ruveta laskee joka ketjusta eriksee
 
Mietin, että mihin asti tuo maaliskuisten lista on käytännössä avoinna? Itse en jostain ihmeen taikauskosta uskalla lisätä itseäni mukaan ennenkuin varhaisultrassa nähdään, että siellä oikeasti asukki on - onneksi ultraa ei tarvitse enää kuin huomiseen odotella :D
 
Mietin, että mihin asti tuo maaliskuisten lista on käytännössä avoinna? Itse en jostain ihmeen taikauskosta uskalla lisätä itseäni mukaan ennenkuin varhaisultrassa nähdään, että siellä oikeasti asukki on - onneksi ultraa ei tarvitse enää kuin huomiseen odotella :D

Maaliskuun loppuun asti on auki
 
Hei!

Yksiselitteisesti maaliskuisten ryhmään päästäkseen käyttäjän pitää:
  • Vaihtaa nimimerkki jos ei ole jo tehnyt sitä. Eli nimimerkkinä pitää olla jotain muuta kuin Kyfi[numerosarja]
  • Kirjoittaa tälle osastolle yhteensä 30 viestiä
  • Olla rekisteröityneenä jäsenenä vähintään kuukauden (sinun kohdalla tämä toteutuu Kyfi4337040)
  • Olla listautuneena tähän ketjuun.
  • Pistää minulle yksityisviesti kun ylläolevat kohdat täyttyy
Osaatteko muuten sanoa, mikä ohjeesta tekee vaikeaselkoisen? Voisin koittaa parantaa sitä, mutta itse en näe sitä mitenkään kovin epäselvänä.
 
Tuleeko tuosta jokin ilmoitus kun pääsee tuonne salattuun ryhmään mukaan? Laitoin eilen pyyntöä menemään, koska pitäisi olla nuo kriteerit täytettynä, mutta mitään ei ole näkynyt eikä kuulunut asian suhteen.. (*malttamaton* :D)
 
Vargynja varmaan tänään illalla lisäilee uudet :-) tiistai ja perjantai päivisin tai iltaisin lisätään uudet, miten Vargynja nyt ehtiikään. Ja muistaakseni tulee viesti kun on lisätty, ihan 100 varma en ole.
 
Kuten Zeni muisteli, lähetän aina lisätyille ilmoituksen, että on lisätty ryhmään. :) Ja tosiaan tiistaisin ja perjantaisin lisäilen ryhmään. Lisäämisaika vaihtelee, mutta useimmiten illalla ja voi mennä myöhäänkin jos lasta ei saa ajoissa petiin ja/tai lisättäviä on paljon. Nyt on kaikki tähän mennessä viestiä laittaneet lisätty.
 
Hei! Olen ihan uusi täällä foorumilla ja en ihan ymmärrä tuota viestejä 30 sääntöä. Eli siis mikä ryhmä on se lasketun ajan ryhmä jolle pitää kirjoittaa (joku yksi keskustelu) vai käykö siihen kaikki ne keskustelut, jotka ovat Laskettu aika maaliskuussa 2018 sisällä?
 
Takaisin
Top