Maaliskuiset untuvikot

Täälläkin tullut tänään näkyviin kaksi viivaa (toinen hieman haalea tosin), ja laskettu aika ilmeisimmin 7.3.! Äärettömän jännää, ensimmäinen lapsi siis tulossa. Kävin tänään ostamassa vielä clearbluen digitalitestin, jonka ajattelin tehdä ensiviikolla varmistaakseni tämän ilouutisen - jos nyt maltan ensiviikkoon asti odottaa 8)

Onnea plussanneille! :)

Paljon näitä joiden la 2.3 :)
Muistakaa käydä Maaliskuisten listaan kertomassa la. :) päivitän sitä sitten.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app

Liityn varovaisesti matkaan. LA olisi 1.3. Vuoteen on keskenmenoja mahtunut kaksi, toivottavasti tämä pikkuinen pysyy matkassa :)

:angel8:signs003
Varovasti liityn minäkin matkaan 3.3 LA. Takana neljä keskenmenoa, joten todella varovaisin mielin ollaan liikkeellä

Kaksi viivaa pärähti tikkuun pari päivää sitten :) Ensimmäistä vauvelia ollaan jo ehditty tovi toivoa , joten täällä leijallaan vielä pää pilvissä <3
Toivottavasti pikkuinen jaksaisi pysyä matkassa mukana aina sinne 3.3.2015 jolloin olisi laskurin mukaan la.

Tein torstaina testin aamusta ja ilmotti että raskaana ollaan. Toukokuun lopussa meni kesken joten toivotaan että mukana pysytään! =) LA ois 5.3 <3

Hei vaan kaikille kanssa odottajille :)

Tein positiivisen testin eilen illalla. Kun viikon verran on pitänyt kyökkiä ja taju meinannut lähtiä useamman kerran..
Vielä on vähän ajatukset sekaisin, kun kolmatta ei ollut suunnitelmissa, maanantaina olis pitänyt soitella ehkäisykapseli aikaa lääkärille.. mutta aivan ihana ja täydellinen yllätyshän tämä on :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Moiiiii vanilj, ihana törmätä suhun täällä!
Nyt onkin ihan sama LA. Onnea ylläriplussasta! <3
Mitä teille muuten kuuluu? :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Vastasinkin jo tuohon toiseen ketjuun, mutta siis meille toinen tulossa, eilen plussattiin :) la 5.3 suurinpiirtein. Onko täällä muita pk-seudulta? Itse Helsingistä.

Täälläkin testi näytti positiivista, vaikka menkkojen pitäisikin alkaa vasta torstaina. Ovulaatiota oltiin seurattu niin ikään testeillä, joten kun tässä nyt on viikon verran ollut outoa väsymystä yms. piti ottaa varaslähtö testin kanssa. La olisi 12.3.15 ja toinen olisi tuloillaan, mikäli kaikki menee hyvin.

Pikpik: täällä toinen Helsingistä.

Lauantaina testasin ja heti pärähti kaksi niin kirkasta viivaa, ettei tarvinnut arpoa onko positivinen vai ei.. :grin Ensimmäistä odotetaan, LA taitaisi olla 3.3. paikkeilla.

Kiva kuulla, että Helsinkiläisiäkin löytyy! Varasin tänään ajan neuvolaan, 28.7 :) Ekan ultran jälkeen kerrotaan lähipiirille, vaikka parille hyvälle ystävälle aion kyllä kertoa, koska mun tarvii puhua tästä jonkun muunkin kuin oman miehen kanssa :D

Täällä plussattiin lauantaina, tein ensin jonku halpistestin johon tuli hailakka plussa, sitte clearbluen tavallisen testin johon tuli kans hailakka plussa. Päivällä piti vielä hakee digi johon sit paukahti raskaana 1-2! <3 ostin vielä jemmaan 2 digiä nii saa kattoo nouseeko viikot :D
Täällä siis pikkukakkosta odotellaan, esikko syntyny 04/13, joten vajaa 2v tulis lapsille ikäeroa kun arvioitu LA olis 6.3 :)
Ja eka neuvola olis 28.7, millä mä jaksan odottaa neljä viikkoa? :D

Voii Jama, paljon onnea plussasta! <3 Mä oon ollut niin netin pimennossa, että välillä pikaisesti oon teidän kuulumisia käynyt lueskelemassa, jos nyt viimein pääsis kirjoittelemaankin jotain :)
Tänne siis kuluu hyvää, työn ja perheen sumplimista yhteen :) Nyt jään kyllä hetimiten töistä takas kotiin, koska olisi ihme jos tässä raskaudessa säästyisi pahoinvoinnilta ;D

Onko kaikki jo soitellut neuvola aikaa? mä tässä pähkäilen että soittaisko jo huomenissa vai oottelisko hetken.. :)

Takaisin