Maailmaan syntyneet pikku-tontut <3

-Eevi-

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Luin toiselta palstalta jonkun jo synnyttäneen.. Ajattelin perustaa tämän keskustelun, niin on sitten tuoreilla äideillä valmiina paikka mihin kirjoitella. Eiköhän listata tähän kaikki syntyneet pikkuiset =) Tyttö/poika, oliko sukupuoli sama kuin ultrassa "lupailtu" (jos haluttu tietää.) rv, paino, pituus ja ihan vapaalla sanalla mitä sydämestä tulee =) Miten synnytys meni tai muuta semmoista mitä kukin haluaa kertoa.
 
LISTATAAN TÄHÄN VAIN NE "PERUS" TIEDOT! SYNNYTYSKERTOMUKSILLE OMA PALSTA! Tää on vain hanaa, kun on näin innokkaita foorumin käyttäjiä :Heartred
 
Noniin, minä taidan aloittaa! Saimme siis eilen 15.11.2013 pienen tytön, rv 33*3. Painoa 1840g ja 42cm pituutta. Kaikki tapahtui täysin yllättäen, kotona meni vedet klo 14.40 ja tyttö olikin jo maailmassa klo 18.46. Ensin lääkkein yritettiin estellä, mutta sen verran neiti oli vauhdilla tulossa ett eipä häntä pidätellyt mikään. Olo on todella sekava ja jännittynyt, vauva vietiin tietysti heti synnyttyään lastenteholle isän saattelemana. Itse jouduin vielä leikkaussaliin istukan käsinirrotukseen. Tyttö saa hengityksen tueksi vielä ylipainehoitoa, mutta hoitajien mukaan ei kauan tarvetta, sen verran terhakka keskonen on!!

Toivottavasti jotain selkoa saatte, käyn päivittelen tilannetta kun tästä häkellyksestä itse selviän! Ensiviikolla olisi alkanut äippäloma, joten varaslähtöä tässä nyt otettiin..
 
Muokattu viimeksi:
Oi että, paljon onnea!! :Heartred Toivotaan että pikkunen pääsee pian normaaliin arkeen perheen kanssa! =)
 
Onnea onnea pikku tytön tylleröstä!! :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Sylin täydeltä onnea Taikulle ja koko perheelle! :Heartred Toivottavasti kaikki menee hyvin vaikka pienellä kiirus maailmaan olikin.
 
Onnea pienestä nyytistä! :love2 Toivottavasti pikkuisella kaikki hyvin ja pääsee mahdollisimman pian tehohoidosta!
 
Apua, miljoonia vilunväristyksiä tuli tästä ihanasta uutisesta. Paljon paljon onnea pikku-tyttelistä! :greet015Sieltä se eka sitten tulla tupsahti :)
 
Vau, onnea ihanasta tuhisevasta nyytistä! :) toivotaan että pienestä varaslähdöstä huolimatta vaavilla ja äidillä kaikki on hyvin ja pääsette pian kotiin :Heartred
 
Joo oikein paljon onnea ja hyää vointia niin äidille kuin pienelle tyttärellekin! :Heartred Toivottavasti pääsette mahdollisimman pian kotiin yhdessäolosta nauttimaan :)
 
:love7KIITOS kaikille! Kirjoitan lyhyet kuulumiset nyt tähän keskusteluun kun en osaa niitä jären kanssa muuallekaan kirjoittaa saati avata uutta keskustelua.

Kaikki on tapahtunut niin yllättäen ja nopeasti, että en mitenkään ollut osannut tytön syntymään vielä valmistautua! Niin kurja olo kun minullakin pahoinvointeineni ja vaivoineni oli, niin ottaisin ne heti takaisin kun vaan tyttö olisi saanut vielä muutaman viikon tai edes päivän kohdussa vielä voimistua ja kasvaa. Yllättävän hyvin hän voi, paino on tietysti laskenut 1700g paikkeille, kuten yleensä aina laskua syntymäpainosta tulee. Alipainehoitoa voitiin purkaa jo illalla pois, kokeiluluontoisesti vielä, verikaasuarvoja seuraten. Takapakkeihin meitä kovasti valmennetaan, että tavallista on että jossain vaiheessa takapakkia näin pienten kanssa voi tulla. Kuusi tuntia olen täydellistä neitiämme saanut jo paidan alla pitää ja imettämistä odotan hirveästi. Nyt maito menee nenämahaletkulla, sokeritippa tukena suoneen.

Aikaisintaan jouluksi saamme tyttöä kotiin odottaa, mutta realistisemmin vasta uudeksivuodeksi, jolloin la olisi ollutkin. Sairaalaelämä odottaa nyt meitä, esikoista on mieletön ikävä ja tietysti miestä. Saa nähdä joko tänään kotiin itse pääsen! Toisaalta ihanaa, mutta toisaalta niin pelottavaa ja ahdistavaa, kun neiti jää sairaalaan.

Toivottavasti saatte edes jotain tolkkua tekstistä! Ja jaksuja kaikille "viimeisiin" raskaushetkiin! Ja voimia niihin kaikkiin vaivoihin, odottaka vaan sitä ihaninta palkintoa jonka pian saatte! :)
 
Muokattu viimeksi:
Paljon onnea pikkuisesta tyttelistä! :love7 Hirmuisesti voimia ja tsemppiä taikulle ja koko perheelle. :love2
 
Onnea taikulle,joka taisi ollakin toinen joka synnytti viikolla 33+ :) Onkohan poksahtaneita nyt yhteensä 5, kun facebookin ryhmässä on tiuhaan ilmoitettu näitä ja monella on suunniteltu sektio edessä. Sitä omaa ootelles,vielä olisi 6 viikkoa laskettuun ja mun tuurilla mennää kivasti varmaan taas yli ajan ;D
 
Takaisin
Top