m

Moi! Me käytettiin viime syksynä poikaa sellasessa paikassa ku MaiReflex, mut harmi kyllä huomasin saman et se on lopettanu. Meillä ei oo kokemusta mut ainaki tuolla Neo-eheä olossa näkyy olevan vauvojen vyöhyketerapeutti. Tuo Neo on keskustassa ja ite oon siellä käyny hierottavana ja ihan kyllä tykkäsin. Kantsii kysyä sieltä niin ei tarvii ihan Ylivieskaan asti lähteä.

Sit meidän kokemuksia vyöhyketerapiasta. Eli poitsu oli noin 5 viikkoa vanha ku käytettiin hieronnassa ja käytiin yhteensä 3 kertaa. Meillä ei ollu koliikkia mut kovasti masuvaivoja ja poika oli tosi itkuinen eikä viihtyny ku sylissä. Päikkäritki nukku vaan sylissä ja 20 minuutin pätkiä kerralla. Tää rumba siis alko noin 2 viikon iässä ja sit ton 3 viikon jälkeen olin niin väsyny et jotain oli tehtävä. Vyöhyketerapian jälkeen poitsu muuttu paljon rauhallisemmaksi ja alko viihtyyn lattialla yms. Saatiin hierontaohjeet mukaan (ja saatiin kädestä pitäen ohjausta) ja hieroskelin poitsun sit kotona noin 3 kertaa viikossa. Eka kerta siellä hieronnassa oli suoraa huutoa ja vyöhyketerapeutti sanoki et suoli on ihan kova ja tiettyjä pisteitä hierottaessa itku muuttu. Toka kerralla huutoa oli enää vähän ja kolmannella kerralla huomas kuinka poika siitä jo nautti. Suosittelen siis vyöhyketerapiaa eikä tosiaan tarvii olla todettua koliikkia et sinne menee. Vauvahan nauttii ihokosketuksesta muutenki ja meillä oli sit kotonaki ihania hetkiä ku poitsun hieroskelin. Ai niin ja se täytyy muistaa sanoa et ei kantsii oottaa eka kerran jälkeen heti ihmeitä vaan pikku hiljaa ja ne suositteleeki et käy vähintään sen 3 kertaa eikä mielellään pitkät välit käyntien välillä.

Jaksamisia masuvaivojen kanssa ja toivottavasti löydätte vyöhyketerapeutin!
 
En tiiä, onks vika mun koneessa vai jossain muussa, mutta mulla tää näkyy meidän Joulukuu 2009 laskettujen pinossa, eikä meillä täällä oo kovin suurta Oulu-väestöä :D

Eli livahtikohan väärään paikkaan alkuperäiseltä vai näyttääkö mun kone tän vaan täällä jostain syystä? Tuolta yleiseltä puolelta siis varmasti löytyis enempi apuja :)

Toivottavasti vauvanne olo paranee!
 
Takaisin
Top