"Mä en oo koskaan"

En ole koskaan yrittänyt ostaa alaikäisenä mitään, joka on alaikäisiltä kielletty, enkä ole koskaan yrittänyt mennä elokuviin ollessani nuorempi kuin sen elokuvan ikäraja.
 
Mä en oo koskaan rikkonut mitään tahallani esim suuttuessani johonkin.
En uskalla tykätä, koska lähes kaikki pikkulapset rikkovat ainakin kerran jonkin tavaran suuttuessaan. Oletan, että myös minäkin olen niin pikkulapsena tehnyt.
 
En uskalla tykätä, koska lähes kaikki pikkulapset rikkovat ainakin kerran jonkin tavaran suuttuessaan. Oletan, että myös minäkin olen niin pikkulapsena tehnyt.
Ymmärrän hyvin että vahingossa jotain rikki voi mennä, mutta että tahallaan! Tosin en minäkään tuota olisi tiennyt, jollei äiti olisi sitä mulle kertonut. Mä olin jopa ääneen itkenyt "autoon sattuu" kun pikkuveli oli lelujaan kiukkupäissään "päin seiniä" paiskonut.
 
Ymmärrän hyvin että vahingossa jotain rikki voi mennä, mutta että tahallaan! Tosin en minäkään tuota olisi tiennyt, jollei äiti olisi sitä mulle kertonut. Mä olin jopa ääneen itkenyt "autoon sattuu" kun pikkuveli oli lelujaan kiukkupäissään "päin seiniä" paiskonut.
Niin, siis harvempi lapsikaan paiskoo tavaroita särkemistarkoituksessa, vaan ne nyt sattuvat menemään rikki kun suutuspäissään lapsi niitä viskelee. Viskely on siis tahallista, rikkoutuminen ei.
 
Mä en koskaan ostanut itselle/lahjaksi alkoholijuomia muutoin kuin lasipulloissa. (poislukien siiderit ja oluet)
 
Takaisin
Top