Lutinus vai Lugesteron?

Catlady

Jostain jotain jo tietävä
Onko teillä inssi-, ivf- tai muissa hoidoissa olevilla käytössä Lutinus vai Lugesteron loppukierrossa? Mulla oli aluksi parissa kierrossa Lugesteron, mutta limakalvot meni niin riekaleiksi, etten loppupäivinä pystynyt enää käyttämään.

Nyt ivf-tuoresiirron jälkeen kokeiltiin Lutinusta (3x vrk:ssa) ja se ei ärsyttänyt limakalvoja läheskään niin paljoa. Lisäksi asettimen kanssa miellyttävämpi käyttää. Ainoa miinuspuoli oli, että se jotenkin suli ihan "vedeksi" ja oli pakko käyttää koko ajan sidettä, kun lorahteli niin paljon! :facepalm: Onko muilla vastaavia kokemuksia, vai onko tämä taas joku mun elimistön oma reaktio? (Lugesteronien kanssa riitti ihan pikkuhousunsuoja, kun vuoto oli tahmeampaa.)
 
Mulla on ollut käytössä molempia.

Aluksi oli Lugesteron. Siitä tuli paljon vuotoa ja pikkuhousun suojaa joutu jatkuvasti vaihtaan.

Netistä lukemani kokemusten perustella Lutinus valuisi vähemmän ja näin pyysin vaihtamaan siihen.
Omasta mielestänikin Lutinus ei ole yhtä sotkuista kun Lugesteron. Asetin Lutinuksessa on tosiaan myös plussaa.
 
Mulla on ollut käytössä molempia.

Aluksi oli Lugesteron. Siitä tuli paljon vuotoa ja pikkuhousun suojaa joutu jatkuvasti vaihtaan.

Netistä lukemani kokemusten perustella Lutinus valuisi vähemmän ja näin pyysin vaihtamaan siihen.
Omasta mielestänikin Lutinus ei ole yhtä sotkuista kun Lugesteron. Asetin Lutinuksessa on tosiaan myös plussaa.

No niin mäkin olin ymmärtänyt, mutta mulla Lutinus sotki enemmän. Tai no Lutinus-valuma oli lähinnä kuin vettä, eli ei sotkenut, mutta kasteli perinpohjin. :grin Aion kyllä silti käyttää jatkossakin Lutinusta, koska limakalvot sietävät paremmin.
 
Takaisin
Top