Luontaistuottteet ja lapsettomuus

Puudeliini

Oman äänensä löytänyt
Olen muilta foorumeilta löytänyt vinkkejä lapsettomuuden hoitoon luonaistuotteilla.
Minulla itselläni on lapsettomuudessa ongelmana vähäinen hormonitoiminta. Eli en ovuloi. Kunnallisessa lapsettomuusklinikalla on ollut ruuhkaa tämän kevään ja olemme katkolla hoidoista sillä heillä ei ole ollut antaa meille käyntiaikaa.
Olen nyt vinkeistä kokeillut vitamore- lääkettä. Mikä on ilmeisesti vaihdevuosisssa oleville naisille tarkoitettu..lääkettä on syöty nyt kaksi viikkoa.
Tällä hetkellä muutoksia on vain aivan järkyttävän helposti tulevat mustelmat. olen siis niitä aivan täynnä ja ne tulee todella pienistä kolhuista mitä minulle ei ole ennen tullut.
Onko täällä muita jotka ovat kokeilleet vaihtoehtoisia hoitokeinoja kuin lääketiede lapsettomuuteen?
 
Mulla on noi mustelmat kanssa kiusanneet jo vuosia, jotenkin niiden ilmentyminen liittyy kiertoon, mut välillä niitä tulee vaan koko aika! :sad001

Esikoisen aikana uskoin greippimehun taikaan,, vuosi esikoista yritettiin..

Nyt toista vuotta yritystä takana, todettu pcos, ja siihen lääkitykset että ovulois, eipä tunnu auttavan,
Seuraavaks laitan ruokavalion vieläkin tarkempaan syyniin! En jaksaisi enään kuukaudesta toiseen pettyä.. Huoh..
 
Mä aloin tulla raskaaksi kun lisäsin d-vitamiinin käyttöä. Tosin kyytiläiset ei ole jaksaneet loppuun asti, mutta saattaa siis vaikuttaa ovuloimiseen. Se ainakin on poistunut lisä deellä. Olen ottanut noin vuoden about tupla-annosta ja sen jälkeen kaksi luomuraskautta (edellisestä silloin 4,5v.)
 
Esikoisen vinkeistä sellanen lisäys et
greippi mehua muutaman kuukauden kuurin joka päivä 1-2 dl,
jossain sanottu että voi vaikutta kohdun limakalvoihin, tekee tarttuvamman pinna.
jalat kohti kattoo makoilin sängyssä tovin ja pidin tavarat sisällä, auttaako sitten taakse päin kallistuneen kohdun kanssa vai ei,, ehkä ne uiskentelee paremmin sisään, ja tän päätin ottaa taas käyttöön..
Esikoisen yrittämisesssä meni vuos.. mut nyt ei meinata saaha ees ovista aikaa..
 
no mie käytin reflexologii(eli vyöhyketerapiaa).ekassa hoitokuussa tuli jo plussa joka vuoti kyl pois,mut seuraavas hoitokuussa,siis seuraavassa kuussa ylipäänsä,plussasin,josta syntyi tää kuopus.

Oon nytkin käyny reflexologilla epäsäännöllisesti,yrittäen ajoittaa käynnit niin liki ovista kuin mahdollista,mut mitään ei o tapahtunut.Muuten pitäis ehkä homeopaatilla käyä taikka löytää oikeesti asiansa osaava luontaishoitaja,mie kyl tykkään ja käytän mieluummin luontaishoitoja ylipäänsä,kuin kemikaalicoctaileja,joita nyt pakon eessä suostun ottamaan...
 
Takaisin
Top