Lukuvinkkejä odotusajalle

Lullis

Jostain jotain jo tietävä
Tammikuunmammat 2015
Olisiko teillä jakaa hyviä lukuvinkkejä odotusaikaan liittyen? (kirjoja, artikkeleita, odotusaiheisia blogeja...)


Itse lukutoukkana tykkään lueskella kaikkea mahdollista etukäteen vauvan tuloon valmistautuessa ja oonkin löytänyt jo pari hyvää kirjaa:

- Ihana odotus. Kauneutta, terveyttä ja hyvää oloa raskauskuukausiin. Siinä on kätevästi jaattu luvut eri raskausviikkojen mukaan, että mitkä vinkit sopivat parhaiten millekin ajankohdalle. Sisältää paljon rentoutumis- ja liikkumisvinkkejä ja näkökulma on oikeastaan pelkästään äidin hyvinvoinnissa.

- The Pregnant Body Book, tosi hienosti kuvitettu sikiön elämä hedelmöittymisestä syntymään asti :) Hauska seurata, miten raskaus kohdussa etenee.


Myös Helsingin Sanomien artikkeli raskausajan pahoinvoinnista: http://www.hs.fi/terveys/a1392835530937
 
Mulla ei oo vinkkejä "tietokirjallisuuteen", mutta itse luin esikkoa odottaessa Eve Hietamiehen Yösyöttö- ja Tarhapäivä-kirjat. Ne oli hauskoja.
 
Mulla on toi suomalainen vauvakirja ja se on kyllä tosi hyvä! Ja ostin ennen esikon plussatestiä tulevalle isille "isä syntymässä " kirjan jonka annoin plussa aamuna :) se oli kyllä kans todella hyödyllinen, mies luki sitä aina iltaisin ja minä luin myös sille ääneen välillä ennen nukkumaan menoa.. tuntuu että sitä lukiessa mies vasta tajus mitä mä käyn läpi. Synnytykseen valmistautuessa se oli kans miehelle apu :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MarinaMelina, kiitos vinkistä! Mä just pistin varauspyynnön tohon kirjaan lähikirjastoon, kuulostaa tosi hyvältä :wink Yleensä ku nois kirjoissa on nii näkökulma vaa naisissa! Ja siks myös hauskat ois Eve Hietamiehen kirjat ku niiski tulis isänäkökulmaa :)
 
Takaisin
Top