Luettavaa raskausaikana

Miuku88

Asioista perillä oleva
Heinämammat 2017
Mä oon ahkera kirjaston käyttäjä ja kirjafani. Nytkin on jo pieni pino lainattu raskausaiheisia kirjoja ja muutama odottaa noutoaan. :downtown (kai toi hymiö lukee, eikä kurki mistään tissien välistä, en oo ihan varma!!)

Onks teillä jotain kirjavinkkejä? Tai suositella hyvää perusteosta, minkä voisi ostaa omaksi, josta olis hyötyä pitkään?

Mun mielestä toi Odottavan äidin opas (Duodecim) on tosi hyvä, samoin Suomalainen vauvakirja. Lisäks oon lukenu läpi jo kestovaippa- ja kantoliinakirjan ja Hyvä syntymä odottaa noutoaan kirjastossa. Myös Äidiksi omaa kehoa kuunnellen vaikuttaa lupaavalta ja mun ajatusmaailmaan sopivalta! :joyful:


Entä mitkä "alan lehdet" on teistä parhaimpia ja laadukkaimpia?
 
Kaisa Jaakkola: Reipas, rakas raskaus on mulla selailussa, kunnes ehdin kunnolla lukea. Imetyksestä kertova hyvä kirja on Imetyksen aika, uusi suomalainen imetyskirja (Metsämarja Aittokoski, Riikka Huitti-Malka, Märta Salokoski). :)
 
Tämmönen uus hankinta :)
 

Liitteet

  • 1481901110565.jpg
    1481901110565.jpg
    53.6 KB · Katsottu: 41
  • 1481901118967.jpg
    1481901118967.jpg
    76.1 KB · Katsottu: 40
Se oliskin hyvä kirja! Pitää laittaa luettavaa-listalle :)
 
Niin ja lehdistä, meille tulee vauva-lehti, ja tykkään kyllä. Siinä on aina useampi kiinnostava juttu ja hyviä vertailuja vaunuista, kaukaloista ja muista varusteista. Mutta kallis se on, irtonumero maksaa kympin! Tilaaminen toki halvempaa :D
 
Mä oon kans miettiny, et vois ton Vauva-lehdem tilata nt-ultran jälkeen, ku tulee välil niitä 6kk tarjouksia. :grin Ja sit tykkään Meidän Perhe -lehdestä!
 
Mulla oli se Kaisa Jaakkolab kirja myös ostettu viime raskauden alussa mutta eipä siinä kauheasti mitään uutta tietoa itse ollut. :) Mä myös käytän paljon kirjastoa mutta en kyllä esikoista oottaessakaan tajunnu mitään raskaus/imetys ym kirjoja lukea. :D
 
Parissa vauvablogissa joita olen selaillut, oli kehuttu Karoliina Sallisen Tee se itse vauva -kirjaa. Viikonloppuna ajattelin käydä kirjastossa katsomassa onko tätä kirjaa saatavilla. Varmasti tulee lainattua myös pino muita opuksia, koska mä en tiedä lapsista tai niiden hoidosta mitään :D
 
Ton vois tosiaa ostaa itelle! Mul on ollu kirjastosta lainassa kyseinen teos. On loistava!
 
Takaisin
Top