Lomille aikaisin?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miiuhoo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menisin kyllä itse jo jollekin toiselle lääkärille vaikka toiseen paikkaan [8|] Onhan tuo nyt ihan älytöntä! Kyllähän sen itse parhaiten tietää, onko kykeneväinen omaan työhönsä vai ei. Omituinen lääkäri, jos tuommoista kyseenalaistaa...

Piutse - neuvolalekuriko noin pihtaa sairasloman kanssa? Jos käyt työpaikkalekurilla, niin nehän on firman puolella ja antaa sairaslomaa pikkupätkissä... eiku jollekin toiselle lekurille vaan. [:)]

neuvolalekuri nimenomaan.
Työpaikkalääkäriä ei edes ole (tiedetään, jonkinlainen työterveyshuolto kuuluu lakiin, mutta tällä hetkellä se ei kiinnosta)

omalääkärille yritin aikaa, tätskä puhelimessa nauroi ettei täältä aikoja saa ja tyrkytti neuvolaan. Selitettyäni asiaa, käski soittaa aamulla päivystysaikoja.

ei muuta ku päivystysaikaa vaan. Meillä työpaikkalääkäri aivan idiootti, siltä ei tipu mitään. Raskaustodistuksenkin kirjotti väärälle nimelle [:D]. Neuvolalääkäristä en tykkää, hoidan sen kautta vaan noi neuvolankäynnit. Muuten oon käyttänyt tuota meidän "omalääkäriä" ja nimenomaan päivystyksen kautta, kun eihän noille lääkäreille tunnu oikeen saavan muuten aikaa.
Eli jepu, vaihda lääkäriä..

Taikka yksityiselle. Mä kävin kerran lekurissa yksityisellä, ennen kuin meidän työterveys muutti kyseiseen firmaan, niin laskuksi tuli kelakorvausten jälkeen joku 40€.

en ala maksaa yksityiselle et saan yhen helkkarin lapun käteeni.
Onneks huomen on neuvola muutenkin, saa vähän avautua tästä... [:(]

Outoa kyllä, kun neuvolalekuri ei millään kirjoita sairaslomaa, jos ei ole työkuntoinen.... En ihan purematta nielisi, itse sitä kuitenkin oman tilanteensa parhaiten tietää. En ole vielä tähän päivään mennessä törmännyt lekuriin joka uskaltaisi ottaa riskin ja passittaa töihin, jos olo sitä ei kestä. Raskaus on kuitenkin aika arvaamaton, vaikka ei sairaus olekaan...[:)] 

Sepäse. Oon ollu asian vuoksi niiiin pahalla päällä ja stressaantunut 2 päivää. Huomenna aion tosiaan sanoa neuvolatätskälle asiasta suoraan ja menköön sit vaikka koko lekuri vaihtoon. Onki muutenki nii kovakourainen [:'(]

Takaisin