Moi,
meillä on surullisia uutisia.
Me saatiin 9.3. tietää että vauvalla ei ole sydän ääniä ja päätettiin kuitenkin odottaa viikko enen kuin mitään lääkeiden avulla poistoa tai kaavintaa tehdään. Nytten 15.3. sikiötuli ulos. Hieman haikeat fiilikset mutta eteenpäin mennään. Nyt parannutaan isin kanssa ja yritetään uudelleen. Toivottavasti palaamme pian sivuille :)
Nonni. Ilimoottaudutaan nyt sitten tännekki. Elikkäs laskettu on 14.10. ja ensimmäistä tehhään ja PHKS on paikka jonne noilla nurkilla kiiruhdellaan. Ensimmäinen ultra tuossa 4.4.
La tällä hetkellä 16.10 ja ensimmäinen tulossa..
Varmaankin OYSiin ajellaa muutama sata kilsaa synnyttämään.
Eka ultra olis tulossa viikon päästä maanantaina 28.3.
Reilu vuos sitte ensimmäinen meni kesken. Joten parempaa toivoen
Jep jep, Alissa22! Arvelin samaa tuossa listaa tutkiessani. Saatamme törmäillä synnärillä tai osastolla sitten.
Munhan laskettua aikaa ei ole vielä mitenkään varmistettu, mutta se selviää sitten ekassa ultrassa 4.4. Ihan omien laskujen varassa mennään, mikä ei ole kovin luotettavaa kun juuri ne kuukautiset jäivät merkkaamatta. En ole koskaan niitä erityisen tarkkaan mihinkään merkkaillut, kun olen käynyt kuin kello kuukautisten suhteen.
Sanna/ Sulla on sama LA kun mulla ja asutkin vissiin aika lähellä kun Hyvinkäällä synnytät. Mä asun Riihimäellä niin pitää synnyttää Hämeenlinnassa. Meidän lapset saattaa olla joskus koulukavereita :D
ite oottelen toista.. laskettu aika olis 24.10.. mut voi vielä muuttua.. eka neuvola viikon päästä.. toivottavasti masuasukilla kaikki hyvin.. synnyttämään pitäis sit mennä seinäjoen keskussairaalaan..