Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
joo ei mitään, eipä tässä muutakaan puuhaa olis!! Onneks esikoinen jäi iskän kanssa kotiin, muuten tää olis vieläkin pahempaa painajaista..
Miten tää tokan odottaminen onki jotenki paljon rennompaa? Välillä en edes muista olevani raskaanaEsikoisen odotusaikana olin ihan hysteerinen ja ihan koko ajan tietoinen raskaudesta. Mä luin joka päivä raskaussovelluksista ”mitä tänään” ja nyt käyn vaa sillon tällön tarkistaa viikot, ku ei aina muista niitäkää
Tää raskaus tuntuu menevän myös paljon nopeemmin, mut tuo 9kk pitääki äipän melko kiireisenä
![]()
alussa asiaa mietti enemmän, mutta nyt kun eka kolmannes on takana ja lapsi on nähty sekä kuultu, niin melkein tämän voisi unohtaa. No, tulee sitä asiaa varmaan kuitenkin prosessoitua mielessä enemmän tai vähemmän ja kunhan maha alkaa kasvamaan ja liikkeet tuntua, niin jospa se siitä konkretisoituu vielä enemmän. Huolehtia saa varmasti myöhemminkin näidenkin kuukausien edestä lapsen synnyttyä kun se pitäisi saada pidettyä elossa 
Kyllä sen ekallakin kerralla ajoittain unohtaa varsinki just alussa ku ei tunne liikkeitä, ei oo masua ja niin edelleen.. Silti koko ajan takaraivos tiesi olevansa raskaana tai oli sillä tavalla tietoinen koko ajan, että tässä onki kaks enkä vain minä yksin... :)