Lokakuun lätinät

Tänne kuuluu oikeinkin hyvää, mikäli neitin tän päivästä unen määrää ei oteta huomioon. Neiti nukkunu 11-16 välillä noin tunnin :/ Iskän kotiintulon myötä ei nyt sit muuta tekiskään ku nukkuis. Oltiin ekaa päivää kahestaan kotona, mies kävi töissä "lepäämässä". Muuten täällä kaikki oikein hienosti. :)
 
Täällä totutellaan uuteen elämään:Heartred
Tytön vatsaa on vääntänyt kovin kun on niin kova hotkimaan että menee ilmaa massuun:hilarious:
Ja kyllä on kova syömään! Mummi sano että ihan kun äitinsäkin vauvana:hilarious:
Jouduttiin ottaa aluks korviketta lisäksi kun tuntu että se ruoka oli ainoa mikä sai rauhottumaan. Käytiin neuvolassa imetysohjaajalla ja kyllä voi lämpimästi suositella! Ensinäkin ihan mahtava tyyppi ja sen käynnin jälkeen ei mennyt kun 4 päivää niin oli korvikkeet jäänyt pois, mikä oli itselle tosi tärkeetä kun alusta asti raskautta oli tahto et saisin täysimettää.
Tänään kokeiltiin cuplaton valmistetta joka hajottaa sitä ilmaa mahasta ja kyllä tuntuu rauhottaneen tyttöä!:Heartred ihanaa kun voi helpottaa toisen oloa:Heartred
 
Täällä vielä malttamattomana odotetaan vauvaa :D mitään ei ole ilmoittanut tulostaan ja tänään rv 41+0. ♡ Ei tullu siis syyskuun vauvaa meille.
 
Täällä arki sujuu hienosti, vauva torstaina 3 viikkoinen ♡ Painoa tullut hyvin ja sisarukset ottanut vauvan hyvin vastaan. Ainut mikä vaikeuttaa tätä arkea on toi tehty hätäsektio, vatsa vieläkin kipuilee ja en pystyis oikein mitään tekemään :/
 
Meijän vauva on nyt kaks viikkoa ja musta tuntuu että en pysy mukana tässä kasvamisessa. Joka päivä se tuntuu tekevän/oppivan jotai pientä uutta ja ihan hurjaa miten se kasvaa. :eek: ekalla neuvolakotikäynnillä puntariin oli tullut 300g lisää synnäriltä lähtöpainoon. :D
 
Täällä synnyttiin vauhdilla, ilman suurempia ennakko-oireita eile aamulla. Heräsin kotona ekoihin supistuksiin klo 6.30 ja 9.42 poika oli maailmassa. Kirjoittelen tarkempaa synnytys tarinaa kun jaksan.. Vauhdikkuudesta huolimatta positiivinen kokemus
 
Täälläkin sujuu oikein hyvin :) olen pärjännyt kahden pienen kanssa paremmin kuin Osasin kuvitellakaan :) (esikoinen 1v1kk) joten kiirettä pitää :) oma olo on loistava ihan kun en olisi synnyttänytkään :) meillä oli eilen paino kontrolli kun tyttö oli syntyessään niin pieni. Hienosti oli tullut painoa lisää ja maito maistuu :smug: Syntymä paino 2614g ja eilen oli 2690g tyttö sai paljon kehuja kun paino oli jo noussut 8pv ikäisenä yli syntymä painon :)
 
Mun tyttö 3,5vkoa nyt ja näin esikoisäitinä tää kokemus on ihana mut samal mietin kai teen kaiken oikein. Varmaanki normaalia ajattelua...? :D rakastan hoitaa pikkuistani.
Samalla nämä hormonit saavat tunteet pinnalle, nyt jo laskeneet paljon onneksi. Aluksi sairaalasta kotiutumisen jälkeen itketti ajatus siitä, että raskaus on ohi :D kaipasin raskausaikaa ja potkuja ja vauvan liikehdintää, vaikka kun ajattelin järjellä, tiesin koko ajan että nyt se vauva on mun sylissä :) tuntu, että hormonit pisti järjenkin hetkeksi sivuun.
Mulla on tosi vahva tää suojeluvaisto vauvaa kohtaan, nyt semmonen olo etten ikinä halua jättää edes vuoden päästä tulevaisuudessa sukulaisenkaan hoitoon häntä. Voihan tuo muuttua tietenkin, kun vauvakin kasvaa ja kehittyy. Olisihan se ihanaa joskus mennä mieheni kanssa ulos esim. leffaan tai syömään :)
Näitä asioita en kyllä osannut odottaa, kun olin raskaana. Ja monia muita :D
 
Vieläkö täällä on muita odottavia :) ?
41+3 menossa, maanantaina yliaikaiskontrolliin. Huh, jokainen päivä tuntuu niin pitkältä odottaa vaikka ens viikolla nyytti kainalossa.
 
Takaisin
Top