Lokakuun keskustelut

  • Ketjun aloittaja Heppunen
  • Aloituspäivämäärä
Menis nyt äkkiä 17 päivää jospa ekassa neuvolassa ultrattais :p
 
Heppunen oisko mahiksia että muokkaisit otsikkoa ihan vähän eriksi ku salaisella identtinen nimi . Menee sekasin että mihi sitä kirjottelikaan :D lätinästä löpinäksi tai lahnailuksi, ihan sama :P
 
mulla enää 4 päivää ekaan neuvolaan jännää. Toivottavasti on kaikki ok. Oireita ei tunnu oikein olevan. Tällä hetkellä edelleen flunssa ollu jo viikon. Oikeestaan jää siihen että räkää tulee ja nenä tukossa. Kurkussa myös limaa. Lähtis jo pois tää yöllä menee kurkku kuivaksi kun suun kautta pitää hengittää.

Tänään kirppiksellä olin myymässä. Kolme asiaa sain myyty. Aika huonosti ihmisiä oli liikkeellä. Ja jännä ettei käsityöt ja vauvan vaatteet mene kaupaksi. Pitää kai vähän käytettyyn taas lähettää. Mulla on myös isokasa kankaita jotka pitäisi saada pois mutta ei ilmaseksi viiti antaa. Esikoinen tutulla ollut hoidossa tämän päivän.

Maanantaina aateltiin miehen kanssa mennä kattoo Bridget Jones baby. Ite kävin tällä vkolla kattoo teit meistä kauniin. Ihana leffa kyllä oli.

Rv 5+3
 
SeToinen joo vaihdoin, mun piti tehdä se ketju vaan salaiselle puolelle mutta se tuli vahingossa tänne julkisellekin puolelle. :P
 
Jee! :P Ihan kiva et täällä yleiselläki puolella on :)
 
Hui että säikäytti kun menin äsken vessaan ja tuli verta mutta yritin kattoo mistä tulee. Ilmeisesti mulla taas takapuoleen haava tullu. Toivottavasti se ny oli sieltä kun enpä huomannu että ois muualta tullu :eek: tuli sitä melko paljon haaleesti kun takaapäin pyyhin. Edestä pyyhkiessä mitää tullu? Oisko sit vaa se haava tullu mut isompi ja onhan noita pukamiakin eikä tunnu lähtevän ikinä pois
 
Mulla pukamat alkoivat taas vaivaamaa ehkä viime viikolla.. verta tulee aina välillä. Nyt paikallishoidot käytössä :D
 
Pukamat ollu täälläkin "ilona" jo 6 vuotta... Eipä noi kamalasti kyl vaivaa, onneksi ja kopkop koputan puuta!
 
Kauhea huoli pikkuisesta kun oon ollu monta päivää ihan järkyttävän kipeä. Hirvee flunssa ja migreeni mutta pitää vissiin vaan yrittää ajatella että siellä on kaikki hyvin
 
CeP ei flunssa tai migreeni vaikuta mitenkään pikkuseen joten älä sitä huoli! Pikaista paranemista❤️
 
  • Tykkään
Reaktiot: CeP
Ite oottelen edelleen aikaa ar-ultraan. Neuvolan th oli käynyt katsomassa missä vaiheessa se mun lähete oli, niin käsittelyssä. Huokaus. On oireita, pahaa oloa aamusta iltaan. Väsyttää...
 
Täällä vähän huolestunut olo, kun oireet tuntuu hävinneen. Yritän ajatella, että eihän ne samanlaisina pysy koko aikaa, mutta silti meinaa vähän synkistää mieltä.
 
Joo ei se jos oireet häviä välttämättä merkkaa mitään, mulla ollu nyt pari päivää krapula ja sitä ennen ei ollu mitään... Parhaillaan ei oo mitään oloja:)
 
En tiiä, jotenkin nyt vaan tuntuu siltä, ettei kaikki oo ok. Pari päivää ollu alaselkä arka ja sellanen, ettei kunnolla kestä seistä/ kävellä. Tissitkin on lössähtäny, ei oo yhtään raskaat eikä juuri aratkaan. Kai se olis pakko yrittää saada ultraan aikaa viikolla.
 
Tulihan se km pelko.... :sad001 ainoot koko aikaiset oireet turvotus ja ilmavaivat,heh, on poissa ja tilalla alaselän pieni jomotus. Eka testi ke joka pe oli vahvistunut ja tänään samanlainen kuin ke.. onnistuneen raskauden "kaikki hyvin ja yksi testi riittää" tunteet on kaukana. Ja kaikista pahin pelko; hiuksia lähtee päästä ihan helvetisti niinku keskenmenneessä....
 
Toivottavasti eliisa ja susannne huolehditte aivan "turhaan" ja ultrassa on kaikki hyvin!
 
Mulla on tullu kans paniikki..en tiedä mistä se johtaa juurensa ku ajattelin että kaikki menee niin ku on tarkotettu. Mut joka tapauksessa mulla on sellasia painajaisajatuksia että pikkunen ei oo enää hengissä ja kaikkea muuta vastaavaa. Saatan nähdä öisin painajaisia että se syntyi mutta kuoli heti.. No, tänään kävin nlassa ottamassa ne alkuraskauden verikokeet ja samalla katsottiin ultralla ja kyllä sillä pienellä sydän löi eikä mitään hätää oo. :) ❤ 9+6 on kertyny jo viikkoja ja näyttäis vahvasti siltä et mun pahoinvointi alkaa helpottaa eikä ehkä enää tartte oksentaa. :)
 
Mulla on nyt tänä aamuna ollu vähän heikotusta ja ruokakin etoo, mutta silti jotenkin sellanen olo, ettei olis enää raskaana. Vituttaa mennä töihin.
 
Voi kun olis ultra joka viikko näin alkuvaiheessa :) Viikko sitten käytiin ar ultrassa ja lokakuun lopulla vasta seuraava kerta niin tässä ehtii mielikuvitus tekeen tepposet moneen kertaan :oops:
 
Takaisin
Top