Lokakuun 2010 odottajien lista

Moi!

Voitko muuttaa ton mun raskauden 1. kun aikaisemmat on jääneet kesken...
t. jihuu
 
Heipsan ystäväiset!

On tämän listan päivitys vähän jäissä, jostain syystä nimittäin pystyn päivittämään alkuperäistä listaa vain työkoneeltani, ja nyt oon lomalla... Palailen sorvin ääreen heinäkuun lopussa, joten päivitän listaa silloin. Tai sitten, copypastena uuteen viestiin vaan pinon hännille...

- Zenja
 
Moi Zenja
Laitannämä tedot kokonaa uudestaa=)

16.10.10   Jihuu  4. (3km)  28  Hki:n kätilöopisto
 
Heissan taas,

Samovaari, aikalailla ollaan samalla iällä ja pirkanmaalta kanssa jos Tays on sulla synnärinä.
Omenainen mistäpäin olet kun sullakin on synnärinä Tays/Vammala? Ihan mielenkiinnosta kun itelläni on samat vaihtoehdot.

Tsuba
 
Hiio hoi!
Mullakin on Tsuba vaihtoehdot tays/vammala!en oo viä 100% varma kumpaan meen,kummassakin hyvät puolensa..tayssi on kyllä lähenpänä ja siä on varmasti kaikki apu lähellä,mutta vammalassa vois olla otetaan enemmän huomioon kun on pienenpi paikka..luin lehdestä että taysiin ei saa tulla isovanhemmat vierailulle[:@]ainoastaan mies ja syntyvän lapsen sisarukset,tosi tyhmää!Kumpaan aiotte mennä omenainen ja tsuba?
oottekos hämeenkyrön suunnalta?
 
Täälläkin uusi palstailija. Parin viikon päästä täytän 34 v, ensimmäistäni odotan ja laskettu aika on 21.10.2010. Jorvissa olisi tarkoitus synnyttää.
Tätä palstaa olen lueskellut jo pitkään, nyt uskaltauduin itsekin kirjoittamaan [:D].
Perheeseen kuuluu minun ja mieheni lisäksi lauma pikkukoiria ja kisu.
 
Hei Zenja

Korjaatko mulle lasketuksi ajaksi 29.10.

Ja kiva huomata että on muitakin (Tsuba ja Samovaari) suunnilleen samanikäisiä ja Tampereen suunnalta. Oletteko huomanneet tamperelaista mammatapaamista? Keskustelu löytyy joulukuisista, ja seuraava tapaamiskerta maanantaina 26.7. klo 17. Itse yritän päästä silloin mukaan, vaikka meillä onkin silloin melkoinen hässäkkäviikko juhlajärjestelyjen kanssa. Ehkä tekin innostutte?
 
jep kiva kun löytyy samaa ikäluokkaa..ite taidan olla vanhin ainakin ensisynnyttäjänä täällä...?siihenkin oon törmänny jo monesti että kun oon niin vanha jo...huoh hyvin on mennyt joka tapauksessa ja jokainen päivä on eteenpäin on pikkusen eduksi..mietin treen tapaamista Tiiti72[:)]
 
Enköhän mä ole ilmoittautunut ollenkaan tähän ketjuun, en ainakaan löytänyt omaa kirjoitustani *raskausdementia*
Joten tulee toisen kerran jos on tullakseen. :D
 
Laskettu aika: 5.10, nimimerkki: Zil, Ensimmäinen raskaus, Ikä: 28, Synnytyssairaala: VAS/TAYS
 
samovaari, mä olisin ollut kiinnostunut tulemaan tapaamiseen, mutta yrittäjänä olen ja töissäpä tietenkin siihen aikaan. Tosi kiva kun oikeesti on ikäisiäkin täällä. Me varmaan valitaan Tays, kunhan varmaksi selviää tilanne tuon istukan kanssa.

Palataan
 
Täälläkin olisi uusi joukkoon, Tampereen tapaamisessa tänään kävin ja päätin tulla tänne:)
LA 4.10, 1. , 19, Tays
 
Takaisin
Top