Lokakuun 2010 odottajien lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zenja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei!

Mun laskettu aika on 31.10, mut todennäköisesti synnytys on muutamaa viikkoa aiemmin kuten edellisetkin (33+6,38+0 ja 35+0), ainakin siihen täytyy varautua.
Raskaus on neljäs, ikää on 38 ja synnäri lienee TAYS, kun eivät taida kaltaistani ennenaikaisesti ja nopeasti synnyttävää Vammalaan päästää :(

Mukava löytää täältä vertaisseuraa, varsinkin kun emme ole raskausuutista vielä muille kertoneet.

La........Nimimerkki.......Monesko raskaus........Ikä...........Synnytyssairaala

2.10  ------  piiuska -----   1.raskaus -------  29v---------   jorvi---

[:)]

Ensimmäisten tietojen mukaan TO 28.10 ja sairaala on todennäköisesti Oulaskankankaan aluesairaala (en tiedä sille mitään fiksua lyyhennettä) ja Ensimmäistä tässä haudotaan... ja oma ikä on 23 v.

Moikka!

Olen 32v.(elokuussa33v.) LA on 20.10 tienoilla(edelliset 6-15pv etuaikaisia) 5.raskaus(1km ja 1enkelipoika) ja sairaala on Lohjan sairaala.

Lisko ilmoittautuu
LA 11.10
1.Raskaus
Ikää 23-vuotta
Synnytyssairaala: Seinäjoen keskussairaala, Seks.

hei

Minut voi poistaa listoilta,on mennyt kesken viikko sitten ilmeisesti,ensiviikolla vielä varmistus ultra kun ei ole ollut mitään oireita,jos ei ole "olio"kasvanut sitten mennään lähetteellä kaavintaan tms..[:(]

Minulla viimeisten kuukautisten mukaan la 8.10. mutta ensimmäisen ultran mukaan olen viikkoa jäljessä eli oikea la olisi 15.10. Nimimerkkihän on Ryppy, rakaus on 7 (mutta lapsia "vain" 3, keskenmenoja ollut 3 myös, tämän nuorimmaisen jälkeen), ikä paria viikkoa vaille 38, synnytyssairaala Keski-Pohjanmaan keskussairaala

Kaaos ilmottautuu...kolmas raskaus...edellinen meni kesken...ekasta 5-vuotias poika...ikää 36 ja synnytyspaikka luultavastikin oulu[:D]LA 8.10

Heips.. Huomasin, että tossa oli vielä väärä la( mikä korjattiin jo ekassa neuvolassa). Oikeahan on 5.10. Sairaala tulee olemaan PS[:)]

Heippa!
Eli täällä olisi laskettuaika 6.10 ja toinen raskaus ja ikää on keryny 33 ja synnäri ois Kys[;)]Ja oon ollut takaalalla ja lukenu teidän ihania juttuja, ja nyt olis perjantaina tuo rakenneultra ja jännittää kauhiasti että kuinka masussa voidaan[8|].
Ilmottelen sitten miten käynti meni ja yritän lisäillä ultra kuvaa sitten tuonne ultra kuviin!

Kaikille oikein ihania vointeja masun kanssa <3

Takaisin