Loistavaa alkanutta lokakuuta kaikille! :)
Mun on pitänyt kauan aikaa kirjoitella tänne ja milloin kommentoida kenenkin kirjoituksia. En vaan sitten päässyt kirjautumaan foorumille.... Mä olin satavarma että tunnus/salasana oli oikein ja täällä vaan päivittelin "miten on mahdollista..." kerran sitten sain Ahaa-elämyksen ja tadaa: pääsinkin kirjautumaan sisään!
Voipi olla että pää on tässä vauvautouhussa pehmentynyt...
Tosta ulkoilusta, mekin aloimme heti kotiin tultua käymään lenkeillä. Viikon vanhana jo enemmänkin. Meillä oikeastaan oli ihan pakko-tilanne kun mies lähti töihin (15h/pvä) ja koiria on pakko ulkoiluttaa. Onneksi tosiaan täällä ollut lämpöiset ilmat, niin ei ole siitä ollut huolta :) Vaunulenkeillä vaan käyty, vaikka on tuo kantoliinakin...
Kun miten ihmeessä sen liinan ja lapsen saa kun on nämä tissit edessä!??!?
Siis oikeesti? Mä kokeilin kerran, mut olipas hiton vaikeeta. Pitääkö sen lapsen olla tissien ylä vai alapuolella? Kun noiden kuvien naiset on niiiin pienirintaisia että ei siitä mitään hyötyä ole. Mä kävin just eilen ostamassa uudet liivit. Imetysliivejä ei alan liikkeestä löytynyt mun kokoa....!
Ostin sit normiliivit, kokoa 85/H. maksoivat sata euroo... tsiisus. mut vissiin ekat liivit, mitkä ikinä on oikeesti ollut sopivan kokoiset. Mä en oo koskaan tykännyt isoista tisseistäni...
Muutama vuosi sitten puhuin rintojen pienentämisestä työterveydessä, mutta se asia ei sitten edennyt... Nyt kyllä tuntuu siltä että asialle on oikeasti tehtävä jotain. Mun raskausmaha-kuvistakin kaikki toteaa että "eipä mulla ollut isoa mahaa... tai sit se vaan näyttää pieneltä kun mun tissit on niiiiin isot!"
Ja pitääpä vielä mainita että minäpäs täytin 30-vuotta 3.pvä! :) Syntymäpäiväni kunniaksi mieheni oli vatsataudissa ja makasi koko päivän, välillä pöntöllä istuen ja välillä oksentaen...
Onneksi ei ollut mitään tarttuvaa. Että näin meillä.