Lokakuisten plussatestien kuvia

Joo, varmasti pitääki, ja oon merkannu kalenteriin aina keskiviikolle mikä viikko tuli täyteen, mut ei oo varmaan vielä puhunu tästä aiheesta niin paljoo, et se ois jo jääny muistiin se määrä 😅🤷‍♀️ Oon vähän haperi pää, että kauhulla ootan sitä mammahaperuutta, ku se iskee viel tähän päälle 🙈
 
PAS siirron jälkeen menin suoraan verikokeeseen eli ei tullut tehtyä yhtään kotitestiä. Joten nyt ei ole kuvaakaan, toki voishan sen vieläkin tehdä ja ottaa kuvan
 
omalle kohdalle sattui niin et viikot on likimain sama kuin kalenteriviikot niin keston voi katsoa suoraan siitä 😀
Hei mä en ollut ollenkaa tajunnu tätä!!! Niin on siis itselläkin, voi vitsit kuinka kätevää :Victory Hand:Mut mua tää taitaa auttaa kyl enemmä toisinpäin, kun en ikinä muista kalenteriviikkoja nii nyt on sit helppo laskea ne, kun tietää kuitenki rv :tears:
 
Hei mä en ollut ollenkaa tajunnu tätä!!! Niin on siis itselläkin, voi vitsit kuinka kätevää :Victory Hand:Mut mua tää taitaa auttaa kyl enemmä toisinpäin, kun en ikinä muista kalenteriviikkoja nii nyt on sit helppo laskea ne, kun tietää kuitenki rv :tears:
Sama muuten itelläki. 😂
 
Pakko myöntää että yhtään kuvaa testistä en ottanut. Pari tein kuukautisten pois jäämisen aikaan (pitihän se nyt tuplatestillä varmistaa!) ja yhden vielä muutamaa viikkoa myöhemmin kun testejä oli jäljellä.
 
Screenshot_2023-03-22-04-07-15-44_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpgnaisten huoneella facessa kaikki sano että tää ei oo positiivinen vaan viivapaikka😅 ei oo tummentunut alku raskauden aikana tuo viiva... Nyt tosiaan rv 12+2 ja edelleen tuollainen haamu😂
 
  • Hauska
Reaktiot: MM
naisten huoneella facessa kaikki sano että tää ei oo positiivinen vaan viivapaikka😅 ei oo tummentunut alku raskauden aikana tuo viiva... Nyt tosiaan rv 12+2 ja edelleen tuollainen haamu😂
On kyllä tosi haalea, mutta posi kuitenkin. Ootko vielä käynyt ultrassa?
 
Mielenkiinnosta kysyn monta testiä teitte ennen kuin lopetitte testaamisen? :Grinning Face:

Itse tein 14 :rolling: Seurasin siis viivojen vahvistumista.
 
Mielenkiinnosta kysyn monta testiä teitte ennen kuin lopetitte testaamisen? :Grinning Face:

Itse tein 14 :rolling: Seurasin siis viivojen vahvistumista.
Tasan yhden. Tuli heti niin vahva plussa, että ei ollu epäilystäkään.
 
@Jonna04 Jännän haalea, mutta positiivinen kyllä selvästi. 😳 Itselläni on aina ollut kunnon näkyvät viivat, parhaimmillaan jopa "leffa"viivat heti suoraan, joten kun syksyllä sain tuollaisen hyvin haalean, niin heti "tiesin", ettei kaikki ollut kunnossa ja kemialliseksihan se jäi. Sekin haalea viiva siis katosi kokonaan muutamassa päivässä.
 
@Jonna04 Jännän haalea, mutta positiivinen kyllä selvästi. 😳 Itselläni on aina ollut kunnon näkyvät viivat, parhaimmillaan jopa "leffa"viivat heti suoraan, joten kun syksyllä sain tuollaisen hyvin haalean, niin heti "tiesin", ettei kaikki ollut kunnossa ja kemialliseksihan se jäi. Sekin haalea viiva siis katosi kokonaan muutamassa päivässä.
Mulla taas esikoisesta jäi kaikki tosi haaleiks. En missään kohtaa saanu näin vahvaa plussaa mitä nyt.
 
  • Tykkään
Reaktiot: MM
Jostain luin, että jotkut testit näytti haaleampia viivoja, voisko tässä olla osittain siitäkin kyse.

Mulla tuli esikoisesta lähes leffaviivat, kun kuukautiset oli päivän myöhässä. Nyt tein testin kun viikon myöhässä ja ehdin sit miehelle sanoo, että joko tulee vahvat viivat tai ei viivoja ollenkaan, niin sehän ei sit meinannut uskoa, että se testi on positiivinen vaikka ihan selkeät, joskin testiviivaselvästi haaleampi, viivat olikin.
 
Mielenkiinnosta kysyn monta testiä teitte ennen kuin lopetitte testaamisen? :Grinning Face:

Itse tein 14 :rolling: Seurasin siis viivojen vahvistumista.
What? Apua 😂 Mä tein yhden. Oli jo melko selkeetä, et raskaana ollaan. Apteekkarikin kysy, että otatteko tuplapaketin, ni heti sannoin, et ihan turhaa, yhellä mennään 😅
 
What? Apua 😂 Mä tein yhden. Oli jo melko selkeetä, et raskaana ollaan. Apteekkarikin kysy, että otatteko tuplapaketin, ni heti sannoin, et ihan turhaa, yhellä mennään 😅
Joo en tiedä mikä mielenhäiriö iski.. 😂 Ostin Normalista sellaisia testejä 5kpl/3€ ja niihin ei millään tullut väriä niin testasin aina OneStep + Normalin testi. 😂
 
Takaisin
Top