Lokakuisten lista

Status
Not open for further replies.
Mäkin! Elikkäs 5.10/Vivu/22/1/lohja. Tänään kävin varhaisultrassa niin selvis tuo laskettu aika.☺
 
15.10. / nannapricis / 26 / 1. / TYKS/SAS
L.a. saattaa hyvinkin muuttua kun ultraan asti päästään, tää on nyt mun oma arvio oviksen ja viimeisimmän kierron pituuden perusteella. :)
 
Laitoin sulle te-pa synnäriksi oletettavasti Oys kun kerta oululainen olet. :)
 
Liityn joukkoon :) eilen tuli ilmotus että joku siellä on.. Ja ensimmäinen raskaus 12.10 laskurin mukaan olis laskettu mutta perjantaina olis ultra josta sitten varmaks näkee ja niin Kyssille varmaan mennään :)
 
Noniin, minut voi siis poistaa listalta. Kävin tänään ultrassa ja verikokeissa ja keskenmeno varmistettiin.

Toivottavasti teillä muilla menee kaikki hyvin. Onnellista odotusta! :)
 
Varovasti ilmottaudun mukaan, toissa kierrosta raskaaksi, kesken meni. nyt tärppäsi heti uudestaan ja toivotaan parempaa onnea

15.10 / Minskui / 31 / 2 / Jorvi

Nyt jännitetään onko siellä ketään ja toivotaan että olisi enkeleitä ja jarrusukkia paaaaaljon matkassa.
 
Jospa minäkin uskaltaisin liittyä mukaan. Olen lueskellut näitä juttuja jo jonkin aikaa, mutta tällainen some-keskustelu on minulle aivan uutta. Vanhanaikaista, myönnän ;-) Porukka vaikuttaa mukavalta, eikä lähipiirissä ole muita odottajia, joten rohkaistuin kokeilemaan...

6.10/Sikuriina/36/5/Oulaskangas
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top