lokakuiset facebookissa

AnniL

Silmät suurina ihmettelijä
Onko lokakuisille olemassa facebookissa salaista ryhmää? Semmonen johon otetaan kaikki, eikä rajata vaan aktiivisiin foorumisteihin? Mua kiinnostaisi liittyä :)
 
Muokattu viimeksi:
Niin, onhan tuolla ryhmä , mutta jotain puhetta oli ryhmän rajaamisesta. Itse olen ollut kokoajan sitä vastaan... Voi tietenkin tehdä uuden!

Sent from my HTC One mini using Vau Foorumi mobile app
 
Niin minustakin, epäreilua. Mutta niin , jos kiinnostusta löytyy, niin kaikille avoin vauva ryhmä mahdollista perustaa. Ja itsekin naamakirjassa olen vauva 2014 ryhmässä ja jossain muussakin, esikoista odottavien ryhmässä.

Sent from my HTC One mini using Vau Foorumi mobile app
 
Se vaan että tommoset vuoden 2014 (tai minkä vaan vuoden) ryhmät on hirmu isoja, eikä se vertaistuki oo samanmoista.. oma lapsi ku syntyy ni saman ryhmäläisen lapsi saattaa jo kävellä :D ite oon jo yhdessä ryhmässä esikoisen tiimoilta, mut olis kiva tosiaan päästä semmoseenki missä olis tän vuoden lokakuisia.. itellä ei ainakaan aika riitä perustaan ja ylläpitään uutta ryhmää.
 
Mä liityin tollaiseen ryhmään: Lokakuun pirpanat 2014, itsekin kun vissiin liian myöhään liikkeellä Facebookin suhteen... Ois vaan ollut kiva keskustella sielläkin jo ns tuttujen kanssa, mutta kiva että löysin edes jonkun ryhmän johon vielä huolitaan.
 
Takaisin
Top