Lohjan sairaala, kokemuksia?

k1ukkun3n

Silmät suurina ihmettelijä
Sain ilokseni kuulla kun juttelin terkkarin kanssa äsken, että mulla olis valittavana myös Lohjan sairaala synnytyspaikaksi. :) (siihen lisäksi myös Hyvinkää ja Porvoo, mutta ne on skipattu matkansa puolesta)

Onko Lohjalta kokemuksia? Millainen paikka se on yleensäkin?
Itse en tiedä paikasta mitään, näen mielessäni vain kuvan todella pienestä sairaalasta. :)
 
Katoin että tosiaan aika pieneltä paikalta vaikuttaa, 3synnytyssalia. Toisaalta ihanaa jos ei olisi niin ruuhkainen paikka, mutta mikä on todennäköisyys että tuonne mahtuu sisälle..
 
Kävin puoli vuotta sitten synnyttämässä lohjalla ja suht tyytyväinen olin. Mulla kaikki ei mennyt niinku elokuvissa mutta oikein hyvin hoitivat tilanteet. Lohjahan on yliopiston pilotti sairaala ja siksi
Niillä on enemmän koulutusta ja laitteita kuin muualla. Lisäksi se on nyt remontoitu ja uudet tilat tulleet tän vuoden alusta käyttöön. Suosittelen! !
 
Se on tosiaan tossa suht lähelläkin, eli ois senkin puolesta hyvä vaihtoehto. :)
Kiva kuulla muiden kokemuksista, mulla ei muistaakseni kukaan tutuista ole synnyttänyt Lohjalla. Vakkaripaikkana täällä ollut tuo Jorvi. :)
Täytyy vain toivoa että pikkunen pysyisi siihen saakka sisällä että viikkojen puolesta sinne saisi mennä. Siellä on varmaan sama rajapyykki kun Jorvissa, 34 eteenpäin saa siellä synnyttää?
 
teeko: Kuulostaapa hyvältä. Mietin, etten ihan "maakuntasairaalaan" haluaisi sovittuun sektioon. Meillä on päivystys Lohjalla, ja paikka on käynyt ikävänkin tutuksi, mutta sinne siis varmastikin suuntaan synnyttämään minäkin.

Kenelläkään kokemuksia sektiosta Lohjalla?
 
35 vko tais olla lohjan raja. Eli vähä pidempi ku Jorvin. Sektioita siellä on mun muutamalke ystävälle tehty ja oikein hienosti kaikki menny. Ja reilu 30vuotta sitten on armas mieheni lohjalla tullut sektiolla maailmaan. Pelkkää hyvää oon kuullut ku hirveästi itse kyselin ku ahisti niin pirusti tuo synnyttämään meno
 
Itseasiassa juttelin yhden hyvän ystävän kanssa, kun muistin että synnytti toisen lapsensa Jorvin sijasta Lohjalla ja kehui paikan maasta taivaisiin... :)
Olen oikeastaan päätöksen jo tehnyt että Lohjalla synnytän, ellei sitten tule sen verran etuajassa etten yksinkertaisesti siellä saa synnyttää.
 
Jaa jaa, mitkäköhän Minän argumentit olivat. Olen kallistunut Lohjan kannalle, jos vain sinne pääsen (sektio). Liki kuukautta myöhemmin kuin k1ukkun3n, joten tuskin törmätään...
 
Takaisin
Top