Listaus lokakuisista<3

Heips!

Häirikkösähköpostien takia jouduin poistaa vanhan sähköpostini, ja sen takia jouduin tänne tekemään uuden tunnuksen. Eli olen tuo Hannae/20/1/Jyväskylän sairaala, mutta laskettu aika muuttui huhtikuussa 30.10. :)
 
Täällähän näyttää olevan Hämeenlinnalaisia, tai ainakin sellaisia jotka tulee Hämppään synnyttämään! :) Jos haluutte, niin laittakaa ihmeessä viestiä, ois kiva tutustua lähiseutujen muihinkin odottajiin!
 
Moi,

Liittyisin joukkoon, vaikka vähän myöhässä sain aikaisiksi kirjauduttua sivuille ja nyt pääsen kirjoittamaan vihdoin.

Olen 25 vuotias odottaja, Mikkelistä alunperin peräisin, nykyisin Maskussa asustelen mieheni (31v) kanssa ja innolla odotamme esikoista. <3 synnäri on Tyks. LA minulla on 29.10.12 ja ultrassa selvisi, että todennäköisesti tyttö tulossa. :)
 
Minun viestini on näköjään löytynyt. En vain itse löydä sitä :D ja siis Lohja on paikka jossa synnytän. Katsotaan meneekö marraskuulle..
 


teeko kirjoitti:
10.10/teeko/27/eka/lohja



Katotaan Nähdäänkö Lohjalla :)
 
Onnea teeko!! Ihana juttu :) voi kun mullakin lähtis jo synnytys käyntiin vähän etuaikaa, viel ois la:aan 2vkoa, 4pvää....
 
Meillä meni marraskuulle.. Eilen oli la, ja nyt on hassu fiilis, kuin tyhjän päällä, ei tiettyä päivää jota odottaa.. :)
 
Täällä mennään marraskuulle kanssa. Laskettu meni niin että pompsahti ja tämä odotus ei ole mukavaa.
 
Takaisin
Top