Lista vielä täällä olevista :)

Onpas hassu sattuma.. Harmi kun välimatkaa näin paljon. Olis kiva tavata joku jolla täsmälleen samanikäinen lapsi ja jos olis vielä ollut samaan aikaan punkemassa pihallekin samassa paikassa :D
 
Tää ei ny kuulu tähän ketjuu mut oliko kukaan Porissa synnyttämässä muutaku minä?
 
Minä tykkään kyl jotenkin Porista. Erityisesti se Yyterin seutu on mukavan rauhallista ja ihan paras paikka se itse Yyteri. Että me ens kesänän hengataan siellä niiiiiiiiiiiiiiiin paljon! :Heartred Jaa nii no nää ei tosiaan vissii kuulu tähän ketjuun.. :D
 
Jozzuuh -> oon miettinyt ihan samaa :) meillä on yöunien kanssa ollut niin isoja haasteita, että en oo tänne nyt vähään aikaan mitään kirjoitellut.. päivittäin olen kuitenkin lueskellut eri ketjuja ja erityisesti sinun kirjotuksia kun on päivälleen saman ikäinen vaavi :)
 
He mä sain just loisto idean!! Mehän voitaisiin kesällä tehdä kesälomareissu kiertäen suomea (niinkuin tehtiin muutama vuosi sitten, silloin majaltiin eri maatilamajoituksilla) ja suunnataan reittimme niin, että joka ikinen teistä saisi tarjota meillä yöpaikan :laughing021
Se oli ihan huippua ku viimeks oltiin vajaa viikko, esikoisen toisena kesänä. Lähdettiin lahdesta ja mentiin tuonne ylös päin. Käytii tuurin kylälaupassa, ähtärin elänpuistossa, wasalandiassa ja tultii rannikkoa pitkin takasin päin. Eka yöpaikka tuurissa (ihan huippupaikka olikin se maatila) oli varattu etukäteen, muut otettiin matkanvarrella. Tietysti olin tehnyt tausta työtä yöpaikkojen suhteen kotona.. Voi se oli ihana loma! :)
 
Tiutsi Juuri tuollainen olisi meidänkin perheen unelmaloma. Maaseutumatkailu ilman kiireellisiä aikatauluja ja yöpyminen millon missäkin paikassa, joka kohdalle osuu :happy119

Katsotaan, jospa sitten viimeistään parin vuoden päästä, ku saataisiin lomarahat käytettyä lomaan, eikä remonttiin :angry3
 
Eloveena, tyttö, 26.8. Käyn täällä silloin kun ehdin ja yleensä vaan lueskelen teidän juttuja. :)
 
Takaisin
Top