Lista toukokuun odottajista

Minullakin muuttui laskettu aika nt-ultrassa. Neuvola oli siis alunperin laskenut huhtikuun 29. päivä, josta tiesin ettei se voi pitää paikkaansa ja neuvolaultran yhteydessä sanottiin sitten se toukokuun 10. päivä. Aina vaan lähenee kuitenkin, nyt "virallinen" ja äitiyskorttiin kirjattu laskettu aika on 7.5.

- 7.5.14 / Cedju2 / G1P0 / 30 / Hyvinkää / HyKS

Nimimerkkinikin muuttui, koska selaimen välimuistin tyhjentämisen jälkeen pääsin kyllä kirjautumaan sivustolle, mutta en tänne foorumin puolelle. Cedju on nyt sitten Cedju2 :)
 
Tämä raskaus oli sitten tässä :sad001. Edellisenä yönä alkoi verinen vuoto ja vatsakivut. Sain lääkäriajan samalle päivälle ja siellä todettiin keskenmeno. Viikkoja piti olla 10+5, mut vastasi kokoa 8+6. Tämä kaikki siitäkin huolimatta, että varhaisultra tehtiin kahteen kertaan ja sydänäänet löytyi molemmilla kerroilla sekä koko vastasi viikkoja.
Hyvät voinnit ja Onnea teille muille matkaan!
 
:sad001:sad001:sad001 Voi ei Tyttö :sad001:sad001:sad001 Kylläpäs oli kurjia uutisia. Koettakaahan jaksaa ja hakekaa toisistanne lohtua! Kaikkea hyvää teille ja super-paljon onnea matkaan uusien yritysten kanssa sitten kun sen aika on :Heartred
 
Kovasti pahoillani olen Tyttö :sad001! Toivottavasti saat mieheltä tai muulta läheiseltä jutteluapua ja tukea.
 
Tyttö, oon tosi pahoillani. Tuntuu, että maailma pysähtyy hetkeks, kun lukee tollaista. :sad001 Voimia ja jaksamista teille! :Heartred
 
Mut voi poistaa toukokuun odottajista. Eilen alkoi pieni verinen vuoto. Tänään ultrassa todettiin että ruskuaispussi on tyhjä, eli tämä oli tuulimunaraskaus.
 
Anne oon pahoillani! Onnea uuteen yritykseen joka tapauksessa.
 
Takaisin
Top