Lista tammimammoista!



Sikkuriini kirjoitti:
21.1/sikkuriini/36v/ensimmäinen/Naistenklinikka


Laitatko Hemppa mutkin listoille!
 
Kauhistus! Anteeksi Sikkuriini etten ole aiemmin huomannut viestiäsi. Ei ole mitenkään ollut tarkoitus jättää sinua pois listalta.
 
juu en niin ajatellutkaan - se jotenkin ihmeellisesti aina pomppi tuo mun viestini, niin ajattelin että se varmaan on kadonnut...
 
Heips kukkuu!
Ilmoitin aiemmin seuraavat tiedot:

28.1. / Josu25 / 27 / toinen / Keski-Suomen keskussairaala

Päivämäärä muuttuikin tuossa matkan varrella; uusi la on 22.1
 
Helou! täälä olisi uusi tammimamma! Olen 21-vuotias, ja odotan ensimmäistä lasta avomieheni kanssa :) LA meillä on 13.1 ja sairaalana vaasan keskussairaala.
Masu kasvaa, ja näkyy jo selvästi! liikkeitäkin tuntuu aika paljon! aina iltapäivästä alkaa tapahtumaan ja muutamana iltana on jo oikein jalkapallo pelit ollut menossa mahassa :)
Rakenneultra meillä on 2.9 ja ollaan myös menossa helsinkiin 4D ultraan 23.9 :) halutaan ehdottomasti tietää kumpi sieltä on tulossa! pientä toivetta meillä olisi tytöstä, mutta tottakai ollaan onnellisia molemmista! pieni epäilys on, että kun avokin perheessä on 5 poikaa, niin voiko sieltä tyttöä tullakkaan :D saa nähdä! ;)

Pinni + pikkuinen 17+5
 
Täten ilmoittaudun "senioriksi" listan loppuun
31.1/JW_71/ kohta 40/ ensimmäinen/ Helsinki/ Kätilöopisto
 
Sain vihdoin päivitettyä mun tickerin ja jos jossain vaiheessa Hemppa viitsit päivittää myös pikkusen lasketun ajan 8.1.2012. Toisaalta ero on vain kolme päivää alkuperäiseen
 
Takaisin
Top