Lista tammikuisista

Keskustelun 'Laskettu aika tammikuussa 2014' aloitti Fuyu, 16 touko 2013.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Minni Uusi käyttäjä

5.1 / Minni / 27 / ensimmäinen / TAYS
  2. Sans Racine Aloittelija

15.1/Sans Racine/23/esikoinen/Tays :)
  3. late- Peruskäyttäjä

Jos kaikki hyvin menee niin: 22.1/ Late- / 23 / esikoinen / KYS :happy093:Heartred
  4. Hei,

LA 12.1.2013/Kolmas/TYKS
  5. Lulu Vieras

10.1/ Lulu/ 32 / Kolmas/ Kätilöopisto tai Naistenklinikka
  6. Endon Uusi käyttäjä

6.1/Endon/26/toinen/TYKS Tai Salo
  7. jeflo Peruskäyttäjä

korjaan muuten mun tota juttua, eli olin laittanu vahingossa esikoisen syntymäpaikan VAS:in siihen, mutta tuleva pienokainen syntyy HUS:issa hyvinkäällä :)
  8. Mimosa Vieras

16.1. / Mimosa / 29 / ensimmäinen / TYKS
  9. matti Peruskäyttäjä

19.1. / matti/ 30 / toinen / K-HKS
  10. katariina86 Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020 Elokuunmammat 2015

unohtu la: 7.1.2014
  11. Josefiina Uusi käyttäjä

Miut voi poistaa, Pe spontaani keskenmeno 5+1. Tännää ultrattiin, tyhjenee hienosti.

Toinen keskenmeno jo perätysten, ehkä kolomas kerta toden sannoo. Lääkärit vaan lässyttää, "teillä on jo yks lapsi"

;(
  12. Celina Peruskäyttäjä

4.1 / Celina / 32 / Toinen / Kätilöopisto
  13. milli79 Tuttu foorumilla

Moikka kaikille =)
    Oon uus täällä, mutta tammikuisiin kuulun minäkin =) Eli nyt ois viikkoja 6+3 ja LA on 10.1.2014. Eli tässä vielä suoraan siirrettävänä rimpsuna nuo tiedot, joita muutkin ovat laittaneet =) Onkos meillä mitään Facebook-ryhmää olemassa? Olisin kiinnostunut =)

10.1. / Milli79 / 33 / toinen / TYKS
  14. Fuyu Aloittelija

Nyt on kaikki tähän mennessä ilmoittautuneet lisätty listaan ja muokkailtu myös. :)

Josefiina: Olen pahoillani. :sad001 :Heartred

Milli79: Toisessa ketjussa taidettiin puhua että fb-ryhmää perustettais sitten kun eka kolmannes olis ohitettu ja raskudet varmemmalla pohjalla. :)
  15. milli79 Tuttu foorumilla

Tsemppiä ja voimia Josefiina! Keskenmenot on aina tosi surullisia ja ikäviä, vaikka olisikin jo lapsi. Toivottelen sulle hyvää jatkoa ja oikein megatehokkaita jarrusukkia seuraavalle pikkuiselle, sitten kun onnistutte taas raskautumaan...
  16. Sans Racine Aloittelija

Äh! Varmaan lättäisisin lekuria naamaan jos tuollaista keskenmenon jälkeen kertoilisi. Mulla kauhea stressi että menee kesken kun aiemmin keskenmenon kokenut, oli kauheaa vaikka silloin ei ollut edes toivottu tapaus, saati jos nyt menisi kun miehen kanssa ollaan onnesta soikeana. Voimia Josefiinalle!
  17. supernova Peruskäyttäjä

Unohdin oman iän joka siis on 34
  18. Miriam Vieras

21.1. / Miriam / 39 / ensimmäinen / kättäri tai NKL
  19. helmiliini Aloittelija

Minut voi poistaa listalta, raskaus oli tuulimuna.
  20. Fuyu Aloittelija

Olen pahoillani, Helmiliini. :sad001

Jaa tämä sivu